Jump to content

3D Topic - kunde inte hitta Ade's topic


Jojje
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har avinstallerat Cinema4D just nu p.g.a att jag har blivit attackerad av viruset W32/PARITE.B Jag ska snart installera det igen, så då kan jag hjälpa er.

Jag kommer inte riktigt ihåg vad alla verktyg heter brukar oftast bara klicka på hotkeys och sånt för att få fram dem men så fort jag fått bort PARITEN så ska jag hjälpa dig med det. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub: Jag har bara 4 minuter på mig att skriva så jag måste skynda mig och mina fingrar är som géle har suttit och kollat på en virusscann nästan hela dagen nu.....

Alltså du måste gå in på ett ställe som heter "Bump" i material editorn där kan du välja former och bakgrunder på dina texturer och du kan lägga in egna. Men jag förstår inte vad du menar med att dina texturer ser konstiga ut jag tycker de ser ut som standard. :shifty:

Btw niceiga nyheter: Jag har redan tagit bort 7 program som var virus attackerade, nu är bara halva hårddisken kvar att rensa sen är jag virusfri igen....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cinema 4D är ett program som kostar omkring 150'000 SEK.

Alltså väldigt dyrt. Det används för att göra datoranimerade filmer och modeller till dator spel hehe :ermm: aaaha... det äger så mycket :shifty:

*EDIT*

Arbetar på en modell för Extreme Operations: War against terror just nu.

Jag ska lägga upp en sneak preview på den här hehe.

Men då EXO: WAT motorn inte är stark nog för högre grafik (Som på första bilden jag skickade in) så måste jag göra så få polygons som möjligt :wub:

hehehe

hur har du råd med det då? Rånat en bank? Dragit över kontot? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...