Jump to content

3D Topic - kunde inte hitta Ade's topic


Jojje
 Share

Recommended Posts

Milkshape är gratis i 31 dagar... men det är mest om man gör modeller till spel, man kan inte göra så mycket mer. Är hursomhelst klar med min Spas-12, och jag gjorde en med och en utan bärhandtag. :blink:

*ÄDDIT*

Har fattat hur jag ska sätta textur på den nu...

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon här på forumet som vill hjälpa mig med att göra en film i Cinema4D??

:rolleyes: Tänkte göra någon sorts krigsfilm. Ungefär som typ Windstalker eller Black Hawk Down. :)

Eftersom jag hatar att animera och fortfarande håller på att lära mig att animera så behöver jag också hjälp med det... ;) Den som hjälper mig får naturligtvis också vara med och bestämma vad som ska hända i filmen och får även göra modeller den också. Skulle vara bra om den som hjälper till vet hur man gör några enkla modeller, vapen modeller, scener, och vet i alla fall lite hur man animerar. Om ni hemskt gärna vill hjälpa till fast ni vet inte hur man animerar så kan ni få hjälpa i alla fall. :D Ju fler dessto bättre... eller hur?? B)

Jag personligen kommer fixa vapenmodeller, några av scenerna (dvs hus, tunnor etc etc ni förstår.) Möjligtvis några av rollfigurerna också :P

Jag skulle bli jätteglad om ni kunde hjälpa mig. Om ni kan animera men inte vet hur ni gör skellett till modeller så håller jag på att lära mig göra Bones också så det blir nog inget större problem. :P

Om ni vill hjälpa mig så: Skriv här, PM'a mig, adda mig på msn: westerlund_333@hotmail.com Som sagt skulle jag bli jätteglad av hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...