Jump to content

!skribb snackar skit om sajten o.s.v!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Har kollat runt lite på det där forumet nu och det är ju rätt patetiskt egentligen. Allt administratörerna gör går ju i stort sett ut på att tala om för alla hur oerhört värdelöst GTAsajten är och hur mycket man hatar Hultenius och hans tråkiga, fula, äckliga forum. Massor av andra medlemmar hänger på och sorgligt nog är många av dem aktiva här (nämer inga namn). :(

Jag förstår inte riktigt hur ni tänker. Detta är menat att vara ett - iaf hyfsat - seriöst forum som handlar i huvudsak om spelen i GTA-serien, men även om andra grejer som har något allmänintresse. För att det inte ska flippa ur totalt måste man följa vissa regler. Väljer man att inte följa dem är man inte välkommen här längre, så enkelt är det.

Dessutom är det helt frivilligt att vara aktiv på forumet. Om man nu tycker att det är så värdelöst är det bara att sluta skriva. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kollat runt lite på det där forumet nu och det är ju rätt patetiskt egentligen. Allt administratörerna gör går ju i stort sett ut på att tala om för alla hur oerhört värdelöst GTAsajten är och hur mycket man hatar Hultenius och hans tråkiga, fula, äckliga forum. Massor av andra medlemmar hänger på och sorgligt nog är många av dem aktiva här (nämer inga namn). :)

Jag förstår inte riktigt hur ni tänker. Detta är menat att vara ett - iaf hyfsat - seriöst forum som handlar i huvudsak om spelen i GTA-serien, men även om andra grejer som har något allmänintresse. För att det inte ska flippa ur totalt måste man följa vissa regler. Väljer man att inte följa dem är man inte välkommen här längre, så enkelt är det.

Dessutom är det helt frivilligt att vara aktiv på forumet. Om man nu tycker att det är så värdelöst är det bara att sluta skriva. :P

Anklaga inte mig bara, jag tycker att detta forum är skithärligt, har lärt känna folk som jag aldrig annars skulle träffat. (Nämner inga namn! :( )

Men snälla, kalla det inte patetiskt. skribb har haft det jävligt svårt senaste tiden p.g.a. personliga problem... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anklaga inte mig bara, jag tycker att detta forum är skithärligt, har lärt känna folk som jag aldrig annars skulle träffat. (Nämner inga namn! :) )

Men snälla, kalla det inte patetiskt. skribb har haft det jävligt svårt senaste tiden p.g.a. personliga problem... :P

Och hur förklarar du detta då Pico..

Men nu tycker inte jag att Hultan är någon värsting på GTAsajten, det är det topicfängslande moderatorerna, Funnylin, KalleR (GTA3_PLAYER), misterwhoopee, Arvid och StellHell!  :wtf:

Surt att säga det men du har sjunkt till botten i respekt hos mig... :ph34r::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kan alla sluta vara emot skribbs forum :ph34r:

Tycker att alla där inte ska vara emot gtasajten också.

Alla som inte tycker om n0llans forum behöver inte vara där. Dom kan bara skita i det.

Som Umberto säger: jag är där mest för friheten+ att skribb (som var en otroligt bra vän här) finns där, och många andra. Och det forumet har lite variation, inte bara handlar om gta :)

Och Picos historia där den har han ju skapat (tror jag) för att den ska vara rolig. Tror inte han menar något illa.

Ibland får jag nästan en känsla att du Hultan är sur för att en del medlemmar är där mera istället för här. Det är säker inte alls så, men jag får en känsla ibland :P

Några sista ord i denna post: Jag har inget emot gtasajten längre, besöker den dagligen. Så tro inte jag tycker illa om gtasajten pga denna post.

Punkt slut!!!

Edit*

Måste bara säga en sak:

Funnylin: Så att alla 84 medlemmar är är absolut ingenting. Ingen där här snackat skit om dig så du behöver inte säga nåt.

Men tyck det du, att vi inte är nåt :P

Du vet väl inte vilka vi är i verkligheten.

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur förklarar du detta då Pico..

Surt att säga det men du har sjunkt till botten i respekt hos mig... :ph34r::)

Har jag någonsin haft någon jävla respekt hos dig? :P

Skulle jag ens bry mig, va? :P

Varenda topic blir ju låst! I och för sig så är de kanske spammiga men att låsa t.ex. personen under mig är enligt mig lite onödigt... -_-

"Det är rent spam" sa Hultan men visst, jag lämnar detta forum ett tag så kan ni fortsätta med era tiotusentals Hunter-topicar! Ni verkar ju vara så jävla snälla mot de nya som frågar... :)

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Instämmer med Blaque totalt.

Men kan alla sluta vara emot skribbs forum :ph34r:

Är det så konstigt?

De flesta där pratar skit och kränker gtasajten, forumet, moderatorerna och mig helt öppet utan att ha några direkta skäl.

Kul för dom men det är tur att vi på GTAsajten inte håller samma låga nivå och gör likadant...

Jag hoppades på att hatet från skribbs forum skulle försvinna men ack så fel jag hade...

Make peace, not war. :P

@Pico: Lugna ner dig.

Nyss tyckte du att forumet var skithärligt men sen blev det visst skit på bara några timmar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de é för många medlemmar på de här forumet.. de blir bara kaos, bråk å massa annat skit! fan, när jag blev medlem den 3:e september va de ju hur jävla lungt som helst!! :P

Kaos? Bråk? Efter den stora omorganisationen (då bl.a. Spam-forumet togs bort) har det ju varit hur bra som helst! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kaos? Bråk? Efter den stora omorganisationen (då bl.a. Spam-forumet togs bort) har det ju varit hur bra som helst! :ph34r:

exakt! är väl knappt nån som har bråkat sen dess att jag blev mod? (:) )

nej, men allvarligt... jag tycker att detta forumet fungerar riktigt bra! :P

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har varit tills jag blev bannad för att hah skickat ett fult pm till han det va bra iaf tur att jag försvann där ifrån :P

den där j*vla skribb kan dra och hänga sig!!!! :ph34r:

jag tycker han e en j*vla tönt bara för att Spam forumet försvann.

visst var Spam forumet roligt ibland fast jag satt mest på mafia och gta vc. :)

hans forum e sämst!

han har en sk *underjord* som bara supermembers kan komma åt. jag vet det lösenordet det är :fliufulz.

kolla in hans fuuuuula sida..

och förlåt hultan, kalle r, blaque, stellhell, mister whoopee, m.m att jag var på hans jä*vla tönt forum.

(förlåt för alla svär ord men jag ville bara säga det)

och jacker kan du inte ta %7Boption%7D på bilden istället?

jag e bannad så jag kan inte se :P för att jag inte kan se alltså inte för att jag vart bannad)

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...