Jump to content

In Köp Av Resident Evil 4


Solidsnake
 Share

Recommended Posts

Hej jag ska göra ett in köp av Resident Evil 4 den 2007-02-23 då undrar jag om jag kan se vilcka krav som krävs för detta spel. till PC har kört det till PS2. Så kan nå ladda upp nån sida där jag kan se vilcka krav. Kan ej googla runt nu sitter i skolan och min lektion börjar om nån min. Tack sam för svar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

..Ehm

..Öhm..

...fan, alla ordvitsar är redan tagna. :'(

Men jag kan sura för att du startar en tråd här istället för att googla!! ;);):P:P

Supported OS: Windows® 2000/XP (only)

Processor: 1 GHz Pentium® III or AMD Athlon" (or better)

RAM: 256 MB

Video Card: 128 MB DirectX® 9.0c-compliant AGP or PCI Express graphics card (256 or higher for High Graphics Detail support) (see supported list*)

Sound Card: DirectX 9.0c compliant (or better)

DirectX Version: DirectX 9.0c or higher (included on disc)

CD-ROM: 12x or faster

Hard Drive Space: 1.2 GB minimum

Peripherals Supported: Gamepad

*Supported Video Cards at Time of Release

NVIDIA® GeForce" FX/6/7 families

ATI® Radeon® 9200-9800/X families.

Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. For an up-to-date list of supported chipsets, video cards, and operating systems, please visit the FAQ for this game on our support website at: http://support.ubi.com.

NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some disc and virtual drives.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

..Ehm

..Öhm..

...fan, alla ordvitsar är redan tagna. :'(

Men jag kan sura för att du startar en tråd här istället för att googla!! ;):P(w00t)^_^

Supported OS: Windows® 2000/XP (only)

Processor: 1 GHz Pentium® III or AMD Athlon" (or better)

RAM: 256 MB

Video Card: 128 MB DirectX® 9.0c-compliant AGP or PCI Express graphics card (256 or higher for High Graphics Detail support) (see supported list*)

Sound Card: DirectX 9.0c compliant (or better)

DirectX Version: DirectX 9.0c or higher (included on disc)

CD-ROM: 12x or faster

Hard Drive Space: 1.2 GB minimum

Peripherals Supported: Gamepad

*Supported Video Cards at Time of Release

NVIDIA® GeForce" FX/6/7 families

ATI® Radeon® 9200-9800/X families.

Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. For an up-to-date list of supported chipsets, video cards, and operating systems, please visit the FAQ for this game on our support website at: http://support.ubi.com.

NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some disc and virtual drives.

Tack Kebab. Lås tråden nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...