Jump to content

Det otroliga hände mig


emo
 Share

Recommended Posts

Alla har vi väll sett den där lilla SA-filmen när han ska hoppa ut från ett stup men ett plan krockade in i honom i luften... samma sak hände mig idag fasst å ett annat sätt: gjorde uppdraget "Key to her heart".. då efter att jag hämtat upp gimp suit'en och skulle förfölja henne så kom ett plan från luften och kraschade rakt in i marken. precis där jag står med bilen.. bilen sprängs och jag dör...

:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju sånt man blir så jäkla arg på. Man sitter och sen. Och nu ska jag köra lungt efter hon ungufär såhär långt ifrån. Och. "inställt". Vad är det. Kollar upp* FA ..."spra*k sszzzhaa. Vi har tappat kontakten. spelaren sitter och stutsar med benen och är jätte arg.

Mouahuahahahuuhääääää :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju sånt man blir så jäkla arg på. Man sitter och sen. Och nu ska jag köra lungt efter hon ungufär såhär långt ifrån. Och. "inställt". Vad är det. Kollar upp* FA ..."spra*k sszzzhaa. Vi har tappat kontakten. spelaren sitter och stutsar med benen och är jätte arg.

Mouahuahahahuuhääääää :'(

HAHAHAHAHAHAHAHA sant... så sant... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak som R* borde ta bort är, att planen är programerad att flyga över en, och tappar dom kontrolen dimper dom ibland ner på dig. ;)

Eller hur, dom flyger alltid över en.

En gång när jag åkte på Mount Chiliad och hade FBI efter mig.

Jag hade skitkul när jag åkte och FBI bilarna åkte ner på sidan av berget (lagomt åt dom). :o Men helt plötsligt kom ett plan ;) och BAOUW mitt plan sprängdes, typiskt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har vi väll sett den där lilla SA-filmen när han ska hoppa ut från ett stup men ett plan krockade in i honom i luften... samma sak hände mig idag fasst å ett annat sätt: gjorde uppdraget "Key to her heart".. då efter att jag hämtat upp gimp suit'en och skulle förfölja henne så kom ett plan från luften och kraschade rakt in i marken. precis där jag står med bilen.. bilen sprängs och jag dör...

:huh:

Vilken film?! -_- länka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, ingen fara! Jag är själv SJUKT kalkad ibland!

Det är 5:te rutan uppifrån! Det står med liten blå text: Tills dess vill vi utlysa en varning till er som stuntar i San Andreas.

Kolla om du hittar det!

Tack tack så ycket för hjälpen! F*n vilken grym film!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...