Jump to content

MasterPlan


walen
 Share

MP ser du?  

34 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Svar: Nej jag har inte kanal 5, men jag skulle troligen inte titta på det även om jag hade det.

Jag är lite förvirrad nu, andledningen är att ett gäng mods och även Hultan postat här...som jag fattade det skulle även TV-serier ligga i Grafik och Film forumet.

Jag flyttar den så länge så kan ju ni skälla på mig sen!(Om den inte skulle flyttats)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag och stallion såg snubben i MasterPlan idag min polare frågade om han var bög (w00t)

Jag stog bredvid han så att han inte skulle skämmas såmycket... Jag ska citera Rénes exakta ord

Kompis:Min vän där borta undar om du är homsexuell?

Réne:Nej Nej,jag är inte homosexuell,jag har dejtat hela veckan

LOL :huh:

***EDIT****

Glömde bort jag tog en lapp och skrev "Hej mamma" på lappen och höll framför kameran -_- .Hoppas dem inte klipper bort det. ;)

Redigerad av Stallion
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag stog bredvid han så att han inte skulle skämmas såmycket... Jag ska citera Rénes exakta ord

Kompis:Min vän där borta undar om du är homsexuell?

Réne:Nej Nej,jag är inte homosexuell,jag har dejtat hela veckan

LOL (w00t)

***EDIT****

Glömde bort jag tog en lapp och skrev "Hej mamma" på lappen och höll framför kameran -_- .Hoppas dem inte klipper bort det. ;)

hehe jag tror faktiskt dom kan ta med det .... för det skulle ju vara lite ql i TV :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...