Jump to content

Dump, skrivbord


KalleR
 Share

Recommended Posts

I sådana fall var det ett perfekt svar på min fråga.

I största allmänhet är de säkert nyttiga, men när det går för långt i och med att välja uppdrag är de bara fjantiga. Antingen sitter de inne på kontoret och äter sin jäkla munk eller också är de ute och tar fast mopedister som har en moped som går 5 km/h för fort. Och nej det är inte så att det inte händer något här, läser dagligen om en jäkla massa skit som händer men inget stoppas. Sen att de vet mindre än en del vanligt folk är dåligt. En bekant åkte helt vanligt inne i ett villakvarter påväg hem då snuten ligger bakom och helt plötsligt skickar på blåljus och sirener för att stoppa honom. Han frågar vad det är frågan om och snuten vill först ge böter på hans avgassystem. Han säger självklart imot men snuten ger sig inte förrän min bekant drar fram intyg på avgasystemet. Sedan vill snuten ge honom böter för klarglasen, även där ger de sig inte förrän han visar CE-märkningen. Dom ******** fick åka hem tomhänta. Detta var i Sandviken. Jag vet inte hur det är i övriga Sverige men här är det kasst. Förkortat svar på din fråga, ja.

Din polare måste ha varit invandrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I sådana fall var det ett perfekt svar på min fråga.

I största allmänhet är de säkert nyttiga, men när det går för långt i och med att välja uppdrag är de bara fjantiga. Antingen sitter de inne på kontoret och äter sin jäkla munk eller också är de ute och tar fast mopedister som har en moped som går 5 km/h för fort. Och nej det är inte så att det inte händer något här, läser dagligen om en jäkla massa skit som händer men inget stoppas. Sen att de vet mindre än en del vanligt folk är dåligt. En bekant åkte helt vanligt inne i ett villakvarter påväg hem då snuten ligger bakom och helt plötsligt skickar på blåljus och sirener för att stoppa honom. Han frågar vad det är frågan om och snuten vill först ge böter på hans avgassystem. Han säger självklart imot men snuten ger sig inte förrän min bekant drar fram intyg på avgasystemet. Sedan vill snuten ge honom böter för klarglasen, även där ger de sig inte förrän han visar CE-märkningen. Dom ******** fick åka hem tomhänta. Detta var i Sandviken. Jag vet inte hur det är i övriga Sverige men här är det kasst. Förkortat svar på din fråga, ja.

Vart i Sandviken var det..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I sådana fall var det ett perfekt svar på min fråga.

I största allmänhet är de säkert nyttiga, men när det går för långt i och med att välja uppdrag är de bara fjantiga. Antingen sitter de inne på kontoret och äter sin jäkla munk eller också är de ute och tar fast mopedister som har en moped som går 5 km/h för fort. Och nej det är inte så att det inte händer något här, läser dagligen om en jäkla massa skit som händer men inget stoppas. Sen att de vet mindre än en del vanligt folk är dåligt. En bekant åkte helt vanligt inne i ett villakvarter påväg hem då snuten ligger bakom och helt plötsligt skickar på blåljus och sirener för att stoppa honom. Han frågar vad det är frågan om och snuten vill först ge böter på hans avgassystem. Han säger självklart imot men snuten ger sig inte förrän min bekant drar fram intyg på avgasystemet. Sedan vill snuten ge honom böter för klarglasen, även där ger de sig inte förrän han visar CE-märkningen. Dom ******** fick åka hem tomhänta. Detta var i Sandviken. Jag vet inte hur det är i övriga Sverige men här är det kasst. Förkortat svar på din fråga, ja.

Ey Azore, inte för mycket illa talan om polisen nu va. ^_^:ermm:

Har ju en far som är polis för bövulen!

Säger bara såhär för att fatta mig kort, dra INTE alla över ett streck, vilket jag inte tror du gör heller.... Eller det VET jag att du inte gör..... :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey Azore, inte för mycket illa talan om polisen nu va. ^_^:ermm:

Har ju en far som är polis för bövulen!

Säger bara såhär för att fatta mig kort, dra INTE alla över ett streck, vilket jag inte tror du gör heller.... Eller det VET jag att du inte gör..... :shifty:

Och sonen går i pappans fotspår! Sonen blir snut på ett forum och pappan blir snut IRL.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sonen går i pappans fotspår! Sonen blir snut på ett forum och pappan blir snut IRL.

Då kanske vi bör nämna att även min äldre bror är polis....... :shifty:

Är det ett gott tecken? Betyder det att även jag kommer bli polis någon gång i framtiden, nja suget och intresset finns där ju....

Sen får jag nog säga att det har inte varit helt lätt att växa upp med en pappa som polis... Man har ju fått höra en del skit.

Ja nog om det, bilder på våra skrivbord var det ja..... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar polisen. Tycker de gör ett fint arbete. Men alla bara tycker massa skit om polisen. De gör ju fan bara sitt jobb! Det borde ju ni mods veta. Om man gör det ena blir några sura eller om man gör det andra blir några andra sura...

Skrivbord:

Det är min pappa som tagit bilden. Södra ståplats på olympia mot Malmö FF. Så jävla go känsla med skåne-derby alltså! Vilken jävla hatstämmning det är alltså! Man tänker bara: Jävla malmö svin när man hör deras supportrar sjunga. Publiken är ju seg på olympia men när "klacken" började sjunga HATA MFF var det många som inte var med i "klacken" som sjöng med :ermm: Tyvärr förlorade HIF med 1-0. Jävla alfonso :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar polisen. Tycker de gör ett fint arbete. Men alla bara tycker massa skit om polisen. De gör ju fan bara sitt jobb! Det borde ju ni mods veta. Om man gör det ena blir några sura eller om man gör det andra blir några andra sura...

Skrivbord:

*Bild*

Det är min pappa som tagit bilden. Södra ståplats på olympia mot Malmö FF. Så jävla go känsla med skåne-derby alltså! Vilken jävla hatstämmning det är alltså! Man tänker bara: Jävla malmö svin när man hör deras supportrar sjunga. Publiken är ju seg på olympia men när "klacken" började sjunga HATA MFF var det många som inte var med i "klacken" som sjöng med ^_^ Tyvärr förlorade HIF med 1-0. Jävla alfonso :)

Ursäkta.. Men nu blev de lite fel tråd här va?

sen måste man ju påpeka.. haha, vilken liten klack ni har.. måste bli riktigt.. tryck.

:D

Redigerad av Plusfortyfour
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey Azore, inte för mycket illa talan om polisen nu va.  :(  ^_^

Har ju en far som är polis för bövulen!

Säger bara såhär för att fatta mig kort, dra INTE alla över ett streck, vilket jag inte tror du gör heller.... Eller det VET jag att du inte gör.....  :D

Som jag nämnde och som jag ser att du förstod så drog jag inte alla över ett streck, utan så som jag förklarade det, så är det i Karlskoga och Sandviken. Vet inte hur det är i övriga Sverige, men det är säkerligen bättre. :(

Jaja, nog om det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag nämnde och som jag ser att du förstod så drog jag inte alla över ett streck, utan så som jag förklarade det, så är det i Karlskoga och Sandviken. Vet inte hur det är i övriga Sverige, men det är säkerligen bättre. ^_^

Jaja, nog om det. :D

Här nere är dom snällast i hela världen.

Iaf dom kollegerna till Far som jag har träffat iaf.... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Hultenius changed the title to Dump, skrivbord

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...