Jump to content

Biofilmer....


Funnylin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 months later...
Idag såg jag The signs!! Den var skit äklig!!! Så då blir den ännu äkligare och verkligare!! En del sener hade dom gjort me amatör kameror!!! Den får ***** av *****!! Ni måste se den!!! Äklig som f*n

tänk, det tyckte jag också. min lilla syster såg den också den fega ungen trodde det fanns aliens i trädet på kvällen då hon skulle mata kaninen (ha ha ha <_< ) as feg unge...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer just från biosalongen.....har sett komedin MR.Deeds.....inte den bästa filmen med Adam Sandler men den var väl så där.....Handlar om en kille(Adam Sandler)som äger en Pizzeria i nån liten stad i USA.....En dag kommer två killar som säger att han ärvt 40 miljarder från sin döda farbror.....en nyinspelning från någon gammal film som jag inte vet vad den heter!!!

Funnylin skala:*** av *****

Kanske lite sent att kommentera ditt inlägg nu men den filmen såg jag också, det roliga var att det bara var jag och några pensionärer med sina ledsagare i hela biosalongen!! Snacka om publiksuccé! -_-:)

Men det bästa av allt var att när filmen var slut sa dom att de gått på fel filmvisning, dom skulle egentligen se en annan film!! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...