Jump to content

Ghost Town


Arvid
 Share

Recommended Posts

Här kommer tre intressanta screenshoots från GTA3:

Hemlig gräsmatta i Portland

Den här hemliga gräsmattan upptäckte jag när jag letade Hidden Packages i Portland, ända sättet att ta sig hit är att flyga med dodon. Det här stället ligger bakom restaurangen där man ska parkera en bombladdad bil i ett av Joeys uppdrag.

Flygande Chettah

Vilken bugg alltså!

En till bild på Ghost Town

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här kommer tre intressanta screenshoots från GTA3:

Hemlig gräsmatta i Portland

Den här hemliga gräsmattan upptäckte jag när jag letade Hidden Packages i Portland, ända sättet att ta sig hit är att flyga med dodon. Det här stället ligger bakom restaurangen där man ska parkera en bombladdad bil i ett av Joeys uppdrag.

Flygande Chettah

Vilken bugg alltså!

En till bild på Ghost Town

:)

Tja jätte coola bilder!! tack!

kan du fixa fler bilder på ghost town?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ganska säker på att det inte går.... :)

Tror inte jag heller... Om man ska åka båt till SSV, måste man först klara Portland och Stauton! Men hur flyger man egentligen? Jag fattar de inte! Men håller in X (Spelar på PS2...), sen ska man lyfta, med vilken knapp eller spak? Ska man ha Dual Shock att styra med? Jag fattar inte ett jota... Det kommer inga gnistor heller... Snälla! Sig vad man ska göra!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte jag heller... Om man ska åka båt till SSV, måste man först klara Portland och Stauton! Men hur flyger man egentligen? Jag fattar de inte! Men håller in X (Spelar på PS2...), sen ska man lyfta, med vilken knapp eller spak? Ska man ha Dual Shock att styra med? Jag fattar inte ett jota... Det kommer inga gnistor heller... Snälla! Sig vad man ska göra!!

Det går inte att åka båt till SSV från Staunton eftersom en oljeledning är i vägen. Likadant är det om man vill åka båt till Ghost Town, då krockar man med en osynlig vägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...