Misterwhoopee Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Säger alltid till mig själv att gå och lägga mig 23...men de blir ändå klockan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Jag sattsar på 23:00 men det blir nästan alltid 23:30... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 det blir alltid 00.00 även fast jag vet att jag borde sova mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 02.00+ för mig... Jag kan inte lägga mig innan 02.00!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 02.00+ för mig... Jag kan inte lägga mig innan 02.00!!! J*VLAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 J*VLAR!!! Så är det när man fasnat i dator-träsket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 jaså....då blir du väl trött på morronen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 jaså....då blir du väl trött på morronen.... Nja, lite trött blir man väl... Men, jag tar tillfället iakt och sover bort hela helgerna istället!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Så är det när man fasnat i dator-träsket!!! Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Asså det recker med 3-5 timmar dator varje dag!!!! Jag stänger den senast 8 men jag sitter ju inte vid datorn hela dagen! Hur fan kan du läga dig 2? oj...kanske du inte har skola som jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Asså det recker med 3-5 timmar dator varje dag!!!! Jag stänger den senast 8 men jag sitter ju inte vid datorn hela dagen! Hur fan kan du läga dig 2? oj...kanske du inte har skola som jag... Jag går i skolan som alla andra... Kan bli lite påfrästande ibland... men då har man en snäll pappa som sjutsar en till skolan varje dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag går i skolan som alla andra... Kan bli lite påfrästande ibland... men då har man en snäll pappa som sjutsar en till skolan varje dag... !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 ops nu blev det lite fel där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 ops nu blev det lite fel där.... Ja det blev det du!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Jag brukar gå o lägga mig 1.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Lite fel??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Lite fel??! vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 ops nu blev det lite fel där.... Va?? menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Va?? menar du? jag råkade få in massa smilisar i stells post.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 usch!!! då ska man upp och harva i skolan idag igen...tur att en annan har sovmorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts