Jump to content

Hur länge brukar du vara...


Misterwhoopee
 Share

  

28 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag brukar gå och lägga mig vid tolv-tiden, men idag har jag bestämt mig för att jag ska vara uppe hela natten. Jag ska inte sova en minut och sedan ska jag gå till skolan som vanligt kl. halv nio.

Förhoppningsvis klarar jag det!.. <_<

Gissa om det kommer bli skönt att gå och lägga sig imorgon.

Haha, tror inte du kommer må så bra i skolan idag :D

Själv är man ledig idag men jag ändå massor skoljobb att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar gå och lägga mig vid tolv-tiden, men idag har jag bestämt mig för att jag ska vara uppe hela natten. Jag ska inte sova en minut och sedan ska jag gå till skolan som vanligt kl. halv nio.

Förhoppningsvis klarar jag det!.. <_<

Gissa om det kommer bli skönt att gå och lägga sig imorgon.

jag testade det där en gång...det kommer jag aldrig göra om.... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan... Det är för jävligt alltså. Halv sju somnade jag...

En halvtimme till och sedan hade resten av familjen gått upp och då hade det varit lugnt. Men eftersom jag inte ville väcka några misstankar av att jag varit uppe hela natten, så gick jag och la mig i sängen vid sex-tiden och jag var faktiskt inte så farligt trött, men efter en halvtimme så var det kört.

Klockan nio blev jag väckt och då hade jag redan missat första lektionen, men jag åkte in till skolan och var med på resten.

Konstigt nog har jag inte varit så trött idag som jag trodde att jag skulle vara, men det kommer väl kanske ikväll?.. :D<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan... Det är för jävligt alltså. Halv sju somnade jag...

En halvtimme till och sedan hade resten av familjen gått upp och då hade det varit lugnt. Men eftersom jag inte ville väcka några misstankar av att jag varit uppe hela natten, så gick jag och la mig i sängen vid sex-tiden och jag var faktiskt inte så farligt trött, men efter en halvtimme så var det kört.

Klockan nio blev jag väckt och då hade jag redan missat första lektionen, men jag åkte in till skolan och var med på resten.

Konstigt nog har jag inte varit så trött idag som jag trodde att jag skulle vara, men det kommer väl kanske ikväll?.. :D<_<

oj då, det längsta jag varit uppe var till halv fem och det var på en lördag.

Då såg jag på en cool 80-tals film om en snubbe som just hade släppts från finkan men började råna banker igen, handlingen var spännande men slutet njaa..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...