Jump to content

Taxiuppdrag!


GTaJäGaReN
 Share

Recommended Posts

FIT*A F*R *AN!!! (Ursäkta! Men jag é SUR!!!!!!)

Min "snälla" kompis, satte igång galna pedstarans, eller va dom heter :lol: ! Sen visste jag inte hur man skulle få bort den(Glömmmer sånt ibland :D !) Jag sparade och starta om spelet! Men den va ju kvar! :lol::lol::D !! När jag hade skjussat... 74 - 75 människor kom det en gubbe och slängde ut mig från taxin! :D:lol: Men när jag hade 55 pers på listan kom det upp nån ruta där det stog nåt om en taxi, jag skulle åka till taxikontoret, norr om mitt hideout, men hittade inte ett jäv*a jota! :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FIT*A F*R *AN!!! (Ursäkta! Men jag é SUR!!!!!!)

Min "snälla" kompis, satte igång galna pedstarans, eller va dom heter :lol: ! Sen visste jag inte hur man skulle få bort den(Glömmmer sånt ibland :D !) Jag sparade och starta om spelet! Men den va ju kvar! :lol::lol::D !! När jag hade skjussat... 74 - 75 människor kom det en gubbe och slängde ut mig från taxin! :D:lol: Men när jag hade 55 pers på listan kom det upp nån ruta där det stog nåt om en taxi, jag skulle åka till taxikontoret, norr om mitt hideout, men hittade inte ett jäv*a jota! :(:(

Om man sparar försvinner inte koden...bara att "börja om från början..börja om på nytt" :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man bör göra en back-up på GTA3 User Files med jämna mellanrum så man slipper börja om ifall nåt händer. Jag råkade t.e.x trycka på delete game istället för load game en gång och allt jag gjort försvann, då hade jag inte klarat Portland än så förlusten var inte så farlig, sen när jag börjat om och kommit till Staunton dödade jag Kenji innan jag gjort hans uppdrag, nu när jag börjat om för tredje gången är jag noga med att göra back-up:er.

Var glad att han inte tog koden "weaponsforall"  

vad gör den koden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...