Vice. Skrivet 7 januari Rapportera Share Skrivet 7 januari Hej. minns nån mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 januari Rapportera Share Skrivet 7 januari @Mark Discord till denna grabb, langa invite:n dirr perhaps? Jag snackar millennial talk, men shonnen e maxxad från scanialandet med gtasajten experience utöver det vanliga (har hållit sajten igång, mail till Hultan a.k.a. @Hultenius m.m.)? F.ö. håller dissen (Discord) oerhört hög standard... Marken sonderas och terrängen penetreras, men jag finns där. Hehe. Ses där om zu willen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari en timme sedan, dibel skrev: @Mark Discord till denna grabb, langa invite:n dirr perhaps? Jag snackar millennial talk, men shonnen e maxxad från scanialandet med gtasajten experience utöver det vanliga (har hållit sajten igång, mail till Hultan a.k.a. @Hultenius m.m.)? F.ö. håller dissen (Discord) oerhört hög standard... Marken sonderas och terrängen penetreras, men jag finns där. Hehe. Ses där om zu willen. Har ni discord nu? Absolut hoppar gärna in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EarthMother Skrivet 8 juni Rapportera Share Skrivet 8 juni (redigerad) 2026-01-07 at 15:26, Vice. skrev: *Infogad reklam* Det beror lite på vad du menar med "old schools". Om vi pratar om de gamla profilerna från förr så känns det som att antalet aktiva har minskat ganska mycket med åren. Många har lagt av, bytt intresse eller är inte lika synliga längre. Samtidigt finns det fortfarande några eldsjälar kvar som håller kulturen levande och fortsätter bidra med kunskap, erfarenhet och inspiration. Jag tycker faktiskt att kvaliteten på de som är kvar ofta är högre än förr, även om de inte är lika många. Det vore intressant att höra vilka namn ni själva räknar som aktiva idag. Redigerad 11 juni av Henkibojj Spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 juni Rapportera Share Skrivet 11 juni 2026-06-08 at 13:57, EarthMother skrev: Det beror lite på vad du menar med "old schools". Om vi pratar om de gamla profilerna från förr så känns det som att antalet aktiva har minskat ganska mycket med åren. Många har lagt av, bytt intresse eller är inte lika synliga längre. Samtidigt finns det fortfarande några eldsjälar kvar som håller kulturen levande och fortsätter bidra med kunskap, erfarenhet och inspiration. Jag tycker faktiskt att kvaliteten på de som är kvar ofta är högre än förr, även om de inte är lika många. Det vore intressant att höra vilka namn ni själva räknar som aktiva idag. Sitter på ett Kieivskt IP med en fixscal-mail, blev medlem i måndags men pratar ändå om vilka som var med "förr i tiden". Åh, och just det, du editerar andras quotes för att lägga in reklam om din fönsterfirma. Heeeejdå! 👋 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juni Rapportera Share Skrivet 14 juni Förr i tiden i måndag eftermiddags såklart, men det fattar inte du Henke. Förbannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 juni Rapportera Share Skrivet 14 juni 2 timmar sedan, Gof skrev: Förr i tiden i måndag eftermiddags såklart, men det fattar inte du Henke. Förbannat. Sant. Tänktentepådé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts