eightball Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 simpeli simpsons!!! Simpsons är bäst så här liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 The Simpsons själv klart The Simpsons... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 south park e för snorungar Äh håll käft Så du menar att Sourh Park där dom svär i varje mening och uppför sig dåligt ar för snor ungar. Tycker The Simpsons är lite mer snällt än South Park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 var det nån som såg dagens South Park på tv4... mens från R*ven MMM..........Beer!!!!!!! SIMPSONS ÄGER!!!!! Futurama är också bra, även southpark, men inget slår Simpsons Jag såg dagens avsnitt av southpark(gårdagens nu) Haha!!!Ändtarmsinfektion!LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 South park suger nu!! Dom har ju fy f***n tagit bort kenny !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skejtnisse Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Det självklara valet...The Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Enkelt val! nää ! fy Blaque ! inget sånt snusk här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 ¨Futurama aeger ju Bender är ju störtskön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 24 så klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Ånej en till onödig poll av den fruktade pollmanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Ånej en till onödig poll av den fruktade pollmanen såg du inte den här pollen för än nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Ner med Pollmannen!! (Uch vad jag hatar det namnet!!) Simpson rular allt annat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Simpsons äger men South Park är också skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Ner med Pollmannen!! (Uch vad jag hatar det namnet!!) Simpson rular allt annat!!! heja stell!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Ånej en till onödig poll av den fruktade pollmanen Om du tycker att detta är en onödig poll så gå inte in då, idiot! Du får väl för f*n tänka lite... och jag får väl göra hur många pollar jag vill. Och du ska snacka om att folk inte ska spamma? haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Seinfeld Rulezzz The Generation simpsons e bra men Seinfeld är BÄST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Jag fattar inte Futurama är mycke grymmare än simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Även fast jag inte tittar på det så mycket, blir det The Simpsons... Att bero på serier, är det någon här som har sett den svenska komediserien "Kvarteret Skatan" på SVT? Att den överhuvudtaget kan kallas komediserie övergår mitt förstånd. jag håller verkligen med en insändare i Aftonbladet som skrev såhär för några dagar sedan : "Serien är nästan kemiskt ren från humor Inte undra på att folk skiter i TV - Licensen när sådna program sänds... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts