Jump to content

Vad vill ni se mest av


*Kraze*
 Share

  

51 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 1 month later...

Om inte uppdragen fanns så skulle jag inte ha GTA3 i min ägo överhuvudtaget.....ni som tycker att bilar är viktigast skulle ni tycka det var kul om det inte fanns några uppdrag alls???

Då får man roa sig med att skjuta folk, stjäla bilar och dylikt. Fast det blir tråkigt i längden. Jag hoppas uppdragen i VC är mer verklighetstrogna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då får man roa sig med att skjuta folk, stjäla bilar och dylikt. Fast det blir tråkigt i längden. Jag hoppas uppdragen i VC är mer verklighetstrogna.

Uppdrag där man ska döda 20 gängmedlemmar på två minuter eller spränga 5 polisbilar på en minut är inte verklighetstrogna. Hoppas det blir fler sniper-uppdrag i VC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas det blir fler uppdrag i stil med James Bond eller Hitman....asså typ smygar uppdrag eller infiltrerings uppdrag

Som i GTA2 när man ska smyga in på scientists högkvarter via en hemlig ingång och spränga deras generatorer eller som på sista banan när man placerar ut sprängladdningar på ryssarnas bas och sen spränger man hela stället. Sånna uppdrag är spännande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...