Jump to content

Nya moderators & IBF 1.2


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag gillar aprilskämt som man blir skrämd av för då blir man lättad när man får reda på att det bara var ett skämt. Däremot är jag inte särskilt förtjust i aprilskämt där någon lurar en med något positivt t.e.x att man vunnit på lotto eller liknande. Då blir man bara arg när man får reda på att det bara var ett skämt.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar aprilskämt som man blir skrämd av för då blir man lättad när man får reda på att det bara var ett skämt. Däremot är jag inte särskilt förtjust i aprilskämt där någon lurar en med något positivt t.e.x att man vunnit på lotto eller liknande. Då blir man bara arg när man får reda på att det bara var ett skämt.

Håller med till 100%!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag med!..Var hela "det kommer komma nya mods" också ett April skämt???

Nej, det var det inte! Hultan har flera gånger sagt att vi behöver någon/några till admins, bla för Vice forumet som är ganska "obevakat" av mig och Hultan. Men någon ny admin kommer det inte bli den närmaste tiden, allt enligt Hultenius..! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, ni borde kolla gårdagens datum en gång till :)

APRIL APRIL!

I huvudrollerna:

Hultenius som den gamla forumiten "salvatore" och Blaque som Hultenius klasskompis "Vixtor" :P

För att alla skulle gå på det extra hårt lekte vi admin idag med :wub:

Forumet kommer att återställas så ni behöver inte vara rädda.

:P

he he undrar vad det blir för skämt nästa år :D kanske att alla medlemarna blir raderade :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...