Jump to content

GTA V Videos


Mark
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
2016-07-16 at 22:44, VickeX skrev:

En video från när jag, @VaXXoR, @Merkky och ytterligare en polare körde sista heisten för Criminal Mastermind!

Tycker för övrigt thumbnailen blev riktigt snygg också!

Haha, att du inte såg din Interaction Menu! :D Den fattade jag på en gång skulle ställa till med problem.

Roligt att höra att ni hade roligt när ni gjorde eran CM. Jag hade roligt på PC men inte med PS3... Det var ju en del mongon jag hade med att göra så jag var lite mer panikartad när jag gjorde min. Kul att se flytet i alla menyer och transitions också, det laggade fa-an på PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7/25/2016 at 20:15, Henkibojj skrev:

Haha, att du inte såg din Interaction Menu! :D Den fattade jag på en gång skulle ställa till med problem.

Roligt att höra att ni hade roligt när ni gjorde eran CM. Jag hade roligt på PC men inte med PS3... Det var ju en del mongon jag hade med att göra så jag var lite mer panikartad när jag gjorde min. Kul att se flytet i alla menyer och transitions också, det laggade fa-an på PS3.

Hehe, den hade ju varit uppe i flera minuter när det väl var dags att hoppa ner i båten, och på den tiden var det enkelt att glömma bort den.

Speciellt i och med att jag var så starkt fokuserad på vart jag skulle och om det fanns några fiender som kunde döda mig som jag skulle vara tvungen att skjuta. Iom att det gick bra blev det ju bara en kul grej, men faaan om jag hade dött pga det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...