Jump to content

GTA V Videos


Mark
 Share

Recommended Posts

Tänkte att vi kan behöva en tråd där vi postar roliga, häftiga eller intressanta videos vi hittat/gjort själva!

Hahaha! Jag såg precis den undre videon. Älskar hur han drar kontrollen till sig när han blir överraskad och ansiktsuttrycket när det går åt helvete för planet! :lol:

Det där är en stor anledning till att man älskar GTA, och sandboxspel över huvudtaget, att saker och ting plötsligt bara händer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde precis den här videon med lite små detaljer och mindre funktioner jag hittat (och älskar) i spelet!

Edit: Numera känd från Kotaku! :)

Sen gjorde jag också för några dagar sedan ytterligare en video med lite blandade klipp och mer snack om spelet.

Och en 30 minuters video där jag bara leker runt i världen. Tänkte göra en sån här 30-60 minuters video varje lördag framöver! :)

När det kommer till andra videos så höll jag mig medvetet borta under de första dagarna då jag ville klara ut storyn och själv uppleva saker innan jag såg det i videos. Undvek videos från toppen av Mt. Chiliad, videos med hajar, jetplan, tanks osv.

Nu när jag känner att jag gjort det mesta så har jag massor av videos att kolla på, så när jag inte spelar GTA V så tittar jag på videos från det. Haha, mitt liv har praktiskt tagit bara varit GTA V sedan det kom ut! :rolleyes:

Redigerad av VickeX
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sjukt kul när saker liknande det här händer!

Haha lite OT men ändå: Hade bråttom igår så jag sprang på trottoaren. Råkade springa in i två män som stod och hade ett lugnt samtal, men att jag sprang in i dessa herrar triggade viss något, så de började spöa skiten ur varandra! Såg ganska roligt ut! :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lördags Live-Sesh!

40 minuter kaos i GTA V. Försöker mig på en utmaning jag själv hittat på. Galet skoj!

Utmaningen: Försök rymma från en 5 wanted level med HUD och Radar avstängt!

Haha låter ju skitskoj, det måste jag testa någon gång! Radarn är ju livsviktig när det kommer till att hålla sig undan från polisens ögon. Ännu svårare när man inte vet om polisen kan se en eller inte, och om det är fritt fram att leta gömställe. :D

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha låter ju skitskoj, det måste jag testa någon gång! Radarn är ju livsviktig när det kommer till att hålla sig undan från polisens ögon. Ännu svårare när man inte vet om polisen kan se en eller inte, och om det är fritt fram att leta gömställe. :D

Javisst! Har bara provat två gånger (båda går att se i videon ovan) men rejält svårt var det!

Subway är ju självklart ett val men som jag nämner i videon så känns det lite för enkelt, då man isf helt utesluter helikoptrar och bara några få polisbilar lär följa med in, och de lär vara lätta att ta hand om.

Tror nog att det bästa vore att köra in och ut från massor av gränder och sen kanske in och ställa sig i ett parkeringshus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Javisst! Har bara provat två gånger (båda går att se i videon ovan) men rejält svårt var det!

Subway är ju självklart ett val men som jag nämner i videon så känns det lite för enkelt, då man isf helt utesluter helikoptrar och bara några få polisbilar lär följa med in, och de lär vara lätta att ta hand om.

Tror nog att det bästa vore att köra in och ut från massor av gränder och sen kanske in och ställa sig i ett parkeringshus.

Haha jag såg precis klart på videon. Det såg riktigt skoj ut faktiskt, det blir som sagt att pröva på det någon dag!

Gillade när du sa "Så fick jag tre wanted stjärnor utan anledning." Ja, för att döda fyra - fem poliser är ju ingen anledning till att bli efterlyst. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag såg precis klart på videon. Det såg riktigt skoj ut faktiskt, det blir som sagt att pröva på det någon dag!

Gillade när du sa "Så fick jag tre wanted stjärnor utan anledning." Ja, för att döda fyra - fem poliser är ju ingen anledning till att bli efterlyst. :P

Haha! Det gick så snabbt att jag inte tänkte på det. Jag var ju bara på väg att hyra en cykel, och när polisbilen tappade däcket så ville jag helt enkelt låna den och köra runt lite! :mf_doof:

Edit: Gillar att biljakten bara var strax över 6 minuter men det kändes verkligen mycket längre än så!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen den bästa och mest filmiska polisjakten jag sett i ett spel.

Såg den. Jävligt nice!

Förstår inte hur han har så tur att få bra kameravinklar när han aktiverar cinematisk kamera. Jag får 7 gånger av 10 "go-pro" vinkeln då kameran är nära bilen... och sen byts vinkeln rätt ofta automatiskt efter en sekund också. Känns nästan som om de där cinematiska vinklarna var valda själv. Han måste bara ha haft en rejäl tur! Eller så finns det något knep jag inte känner till?! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen den bästa och mest filmiska polisjakten jag sett i ett spel.

-AdrCxkpdDc

Haha, fy fan för att vara en av poliserna som hänger på utsidan av SUV:arna när de kommer flygandes fram över bergen. :D

Skam på en så grym video att han glömde att ta bort HUD och radar, då kan man verkligen göra cinematiska scener!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fy fan för att vara en av poliserna som hänger på utsidan av SUV:arna när de kommer flygandes fram över bergen. :D

Skam på en så grym video att han glömde att ta bort HUD och radar, då kan man verkligen göra cinematiska scener!

Jo men samtidigt så visar det ju hur underbart cinematiskt spelet kan vara När man faktiskt spelar det!

Tror att HUD och radar är rätt bra att ha när man kör sådär snabbt och har så mycket poliser efter sig, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en uppföljare till min "In Detail" video eftersom att den blev rätt stor och folk ville se mer.

Lite cheezy men är man fanboy så är man!

Med "Extra animations" menar jag animationer som så vitt jag vet inte funnits i tidigare GTA-spel (förutom att dyka) och egentligen inte är riktigt nödvändiga, men trots det en underbar touch! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...