Jump to content

Byrackan


Kebab
 Share

Recommended Posts

Hur fasen gör man så att hunden slutar följa efter en?

Började göra det för mig idag.

Längre fram i storyn så kommer hunden vara markerad som ett hundben. När du går fram emot den kommer det upp en meny: R2 för att gå en promenad, R1 för att sitta Fyrkant för att skaka tass mm

Om du går ut med den kan du trycka T2 så hittar den brev, vapen mm riktigt användbart

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började göra det för mig idag.

Längre fram i storyn så kommer hunden vara markerad som ett hundben. När du går fram emot den kommer det upp en meny: R2 för att gå en promenad, R1 för att sitta Fyrkant för att skaka tass mm

Om du går ut med den kan du trycka T2 så hittar den brev, vapen mm riktigt användbart

Hunden är markerad med ett hundben, men jag lyckas inte skaka tass eller något. Måste man vara ute och springa/kasta boll med honom ett tag innan man låser upp sådana saker?

Tycker det där buggar lite förresten, för när jag kastar boll så försvinner den ibland. :(

Gå in i huset.

Tack! Insåg också att man kan sikta på hunden och trycka på RB för att släppa honom lös. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...