Jump to content

Hur man sätter på/tar av släp


Vice.
 Share

Recommended Posts

Har kommit på att man trycker höger för att "benen" på flaket skall fällas ner och man sedan kan köra ut.

Har dock en fråga, hur ÖPPNAR man flaket om det är lastat med bilar?

Har provat allt känns det som.

Såg en lastbil full emd feta sportbilar, men kudne inte komma åt dem. Har R* missat detta eller gör jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kommit på att man trycker höger för att "benen" på flaket skall fällas ner och man sedan kan köra ut.

Har dock en fråga, hur ÖPPNAR man flaket om det är lastat med bilar?

Har provat allt känns det som.

Såg en lastbil full emd feta sportbilar, men kudne inte komma åt dem. Har R* missat detta eller gör jag fel?

Har också testat men det verkar inte gå :(

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fick du loss dem ? :o

Spelar inte spelet själv.

Men om du nu har löst det kan du lika gärna säga det från början då det är fler än bara du som har det här problemet, sånt här är väldigt frustrerande när det händer.

Körde släpet till en bensinmack och pakerade så nära pumparna jag kunde.

Sköt sedan på en av pumparna, tog den som var närmast bilarna på släpet, men jag trpr inte det spelar någon roll vilken ni väljer.

Pumpen ni skjuter på kommer explodera, och sedan blir det en kedjereaktion, de andra pumparna exploderar de med och sedan nås lastbilen som exploderar den med, och när den exploderar sprängs bilarna på flaket flyger upp i luften och av flaket. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde släpet till en bensinmack och pakerade så nära pumparna jag kunde.

Sköt sedan på en av pumparna, tog den som var närmast bilarna på släpet, men jag trpr inte det spelar någon roll vilken ni väljer.

Pumpen ni skjuter på kommer explodera, och sedan blir det en kedjereaktion, de andra pumparna exploderar de med och sedan nås lastbilen som exploderar den med, och när den exploderar sprängs bilarna på flaket flyger upp i luften och av flaket. =)

Eller så håller man in D paden åt höger :) (Pilarna)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde gå på något sätt tycker jag.

Min bror snodde en bil med en båt på ett släp och när han backade ner den tillräckligt långt i vattnet så sjösattes båten automatiskt, utan att han behövde trycka på någon knapp, och släpet satt kvar på bilen så att han kunde köra vidare.

Älskar att de tänkt på sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...