Jump to content

Lifeinvader.com


Kiedis
 Share

Recommended Posts

Tyckte detta kunde få en egen tråd då datorer i IV hade en stor roll.

Lifeinvader är alltså det sociala nätverket i spelet likt facebook och instagram, själva Lifeinvader har dom väl gjort mest som en rolig sak och kanske håna dagens överkonsumering av sociala medier.

Hur stor del Lifeinvader har i spelet vet jag inte, men någon form av roll har den nog. Kanske kan man göra en egen profil?

När jag läste om detta kom jag och tänka på datorer i spelet i allmänt, jag hoppas inte att man måste åka till ett internetcafè eller åka hem för att få tillgång till internet i V, har för mig att jag läst att man ska kunna få internet i mobilen men är inte hundra på det.

Hur som helst så underlättar det om man vill kolla aktier eller mail.

Film om Lifeinvader http://www.rockstargames.com/V/vid/lifeinvader/lifeinvader.webm

Mer info om det och lite bilder, klicka på markerade texten så kommer lite profiler upp, med lite rolig text ^_^

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51346/stalk-for-deals-and-get-social-self-respect-at-lifeinvadercom.html

Strax under börjar Rockstars inläggsfält, nu finns det inga spoilers där än men man vet inte längre fram, så var försiktig.

Edit: logga in med era id på socialclub och stalka så får ni rabatter i spelet :D

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det verkligen vara så att man får 10% rabatt på sitt första flygplansköp? Shit, vill man ha en Shamal innebär detta 10% av GTAO$1.150.000 = $115 000? Fett. Sjukt fett. Undrar vad det blir med en Buzzard eller Hunter, och undrar hur svårt det är att faktiskt få ihop en miljon (eller hundrafemton tusen) i spelet. Fyra-fem stora stötar eller fyra-fem veckors hårt slit? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det verkligen vara så att man får 10% rabatt på sitt första flygplansköp? Shit, vill man ha en Shamal innebär detta 10% av GTAO$1.150.000 = $115 000? Fett. Sjukt fett. Undrar vad det blir med en Buzzard eller Hunter, och undrar hur svårt det är att faktiskt få ihop en miljon (eller hundrafemton tusen) i spelet. Fyra-fem stora stötar eller fyra-fem veckors hårt slit? :)

Det är nog mer troligt att man kan få ihop en rejäl summa med aktiehandeln i spelet. Ska bli intressant och se utvecklingen på den :-)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...