Jump to content

Kommer lastbilarna äntligen ha möjligheter för släp?


DizzY
 Share

Recommended Posts

Fast kunde man frikoppla dem hur som helst? Det vore kul att kunna lasta bilar på släp, som vi sett i trailer 2 och som man kunde göra i GTA 2.

Ja det har jag väl för mig. Man kunde ta själva lastbilen och koppla på vissa släp, exempelvis det där Xoomer-släpet. I ett uppdrag får man ju till och med lära sig göra det.

EDIT: Läste lite hastigt bara. Man har nog inte kunnat lasta bilar på släp eller släppa släpet när det väl är kopplat, men man kunde i alla fall ha på släpet i SA.

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast kunde man frikoppla dem hur som helst? Det vore kul att kunna lasta bilar på släp, som vi sett i trailer 2 och som man kunde göra i GTA 2.

Ja det kunde man, man kunde frikoppla det när man ville.

När det kommer till bilar fungerade endast vissa att ställa på vad jag minns. Fanns en mod som fixade det dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visstfan! Hade helt glömt att de fanns i SA. Men då hoppas vi på att det återvänder igen istället.

Och men tanke på att man sett lastbil med släp och bilar som faktiskt flyger av så tror jag de kommer gå att lasta bilar med !

Som bilden jag posta så hade även de varit fett om alla dom träden kunde åka av! Tänk kaoset man kunnat skapa ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...