Jump to content

Box art


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Såg den här bilden från GTAforums nyss.

https://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/603893_234224270036192_1020669634_n.jpg

Vet att Rockstar snackade om att box arten skulle släppas snart.

Visst är det dags. De hade först planerat att visa boxarten i slutet av Januari. Sen blev ju spelet uppskjutet.

Dan Houser har även sagt i en intervju att det snart kommer att börja komma rätt rejält med nyheter nu då det börjar närma sig.

Efter att ha sett den där bilden tror jag det är vettigt att förvänta sig en boxart reveal nu den kommande veckan.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Betyder Grove Street 4 life-taggen att Grove Street faktiskt kommer att finnas med i V? Åh, jag vill återbesöka det.

Det är någon som mixat med bilden. Men jag tror faktiskt Rockstar har lämnat kvar något som minne från SA. Skulle vara rätt häftigt att glida in på Grove street igen :wub:

Video från IGN.

Ny info väldigt snart?

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är någon som mixat med bilden. Men jag tror faktiskt Rockstar har lämnat kvar något som minne från SA. Skulle vara rätt häftigt att glida in på Grove street igen :wub:

Video från IGN.

QMMZ-2eOusg

Ny info väldigt snart?

Man glömmer ju aldrig "Grove Street, home... at least it was before I fucked everythang' up".

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan tänka mig att Rockstar väntar med info till väggen är klar och släpper en video av arbetet som dom gjorde med GTA IV. Sen efter det så tror jag bilder eller ny trailer kommer eller annonseras!

Ett screenshot paket på 10 bilder med lite djurliv och natur hade vart underbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...