Jump to content

5 nya screens


NäästY
 Share

Recommended Posts

Ja fy fan vad taggad man blir! Att kunna glida runt under ytan och leta efter grottor och spana efter hajar i den ubåten känns ju inte helt fel :D

Vet inte om detta bekräftats någonstans men en liten gissning är att hunden Franklin sitter med i bilen kommer vara unik för just Franklin karaktären. Rockstar har ju sagt att karaktärerna kommer ha olika attributes som ska göra att man ska vilja spela med alla och det kan ju vara en av Franklins egenskaper. Samma hund är ju även med i trailer 2 och där tycker jag man kan skymta Franlin i en bil i samma klipp.

jag antar att man kan använda hunden i uppdrag för att attackera fiender eller kanske hämta saker. Någon som hört något om detta eller är jag helt ute och cyklar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min enda fundering är om hajar/undervattensdjur kommer att göra något överhuvudtaget. Jag utgår från att dom simmar runt som meningslösa texturer á la San Andreas.

Edit: Ubåt är fucking sweet däremot!

Har också tänkt på det där. Men om man tänker på att Rockstar verkligen har satsat på undervatten saker i V så borde det finnas faror där med. Hade blivit tråkigt att simma runt i djupen utan någon fara.

Och nu med spel som Far cry 3 så borde Rockstar försöka göra något liknande med farlig natur. Vi fick ett litet smakprov av det i RDR. Kan tänka mig att det blir ett quicktime event om man råkar få en haj på sig som i Far cry 3.

Plus ett screenshot av en haj hade gjort folk besvikna om det visade sig att den bara simmade runt utan att göra något. Vi såg inga haj bilder av från San andreas, och det var nog för att hajen inte spelade så stor roll i det spelet. Dumt att visa något och dra upp förhoppningar om det bara är en "bakgrunds sak" eller vad man ska kalla det.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Är det här en ny bild eller är det bara jag som är efter? :ermm:

551233_10151311643489431_1955366687_n_1244291_0.jpg

EDIT:

Mer godis!

251_1244291_1.jpg

491_1244291_2.jpg

EDIT 2: Läste nyss det här på GTAV.net:

"Rockstar also released various downlodable versions of previously released artwork, and noted that the game's official cover (front of box art) will be released later this month."

Redigerad av NäästY
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara lägga till att jag verkligen är glad över variationen av polisbilar. Spelet känns så mycket mer innehållsrikt då!

Att döma av bilden så ser det ganska spot-on ut ställt emot California's polisbilsflotta. Se Car & Drivers "Bear Spotters Guide" under "California" så ser du att dom kör med Crown Vic

8133686532_506e3f5f07_1244408_0.jpg

Expedition

7392037684_e36cc7186b_1244408_1.jpg

Och Explorer...

5489572820_7e1441cefa_1244408_2.jpg

Vilket stämmer ganska bra med screenshottet. :)

Redigerad av Illousion
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...