Jump to content

Gå till senast lästa-knappen


felshoe
 Share

Recommended Posts

Har ni också problem med den? Väldigt ofta hoppar den över flera olästa inlägg vilket resulterar i att jag får scrolla upp en bit eller gå tillbaka en sida för att hamna på rätt plats. Senast idag hoppade den över tre inlägg i Humortråden. Inte snällt.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag har för mig att det handlar om cache. Trycker man på knappen och en massa tidigare oladdade bilder dyker upp så börjar man där webbläsaren tror att rätt inlägg är, men man hoppar runt (ner?) bara för att bildladdningen kommer försent. Om man trycker F5 så hamnar den rätt. Åtminstone för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för mig att det handlar om cache. Trycker man på knappen och en massa tidigare oladdade bilder dyker upp så börjar man där webbläsaren tror att rätt inlägg är, men man hoppar runt (ner?) bara för att bildladdningen kommer försent. Om man trycker F5 så hamnar den rätt. Åtminstone för mig.

Hm. Det kan ligga någonting i det. Fick problem med det idag för första gången på länge i och med långa bilder i Humortråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...