Jump to content

Årets spel 2011 @ GTAsajten


Jacker
 Share

Recommended Posts

Tror det blev lite krångligt i.o.m. http://www.gtasajten.com/ny-server-48567/

Sen bara försvann Jacker, som om någon anlitats för att desarmera både tråden och honom,

and the subject was forgotten.

Det här är iaf vad mitt minne säger mig, kan ju ha fel.

Ehm, nej det hade inte med några serverproblem att göra. Jag var helt enkelt inte lika engagerad på GTAsajten under 2008-09.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag flyger på semester i övermorgon och kommer hem igen den 17 januari, så tråden kommer väl vara öppen tills dess ungefär.

Jag har också bestämt mig för att rösta på Portal 2. Det stod mellan det och Skyrim, men i slutändan så har Portal 2 det där lilla känslomässiga extra som gjorde mig glad när jag spelat igenom det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag flyger på semester i övermorgon och kommer hem igen den 17 januari, så tråden kommer väl vara öppen tills dess ungefär.

Jag har också bestämt mig för att rösta på Portal 2. Det stod mellan det och Skyrim, men i slutändan så har Portal 2 det där lilla känslomässiga extra som gjorde mig glad när jag spelat igenom det.

Åh vad sugen jag blev på att spela igenom Portal 2 igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aight, här sätter vi spiken för denna omröstning. Jag räknade enbart bestämda röster, d.v.s. inga inlägg där folk inte kunde bestämma sig o.s.v.

1. The Elder Scrolls V: Skyrim - 8 röster

2. Battlefield 3 - 6 röster

3. L.A. Noire - 3 röster

4. Portal 2/Minecraft - båda 2 röster

5. Call of Duty: Modern Warfare 3/Dead Island/Rayman: Origins/FIFA 12 - alla 1 röst

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...