Jump to content

Ny processor samt grafikkort


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Varför har dem slutat tillverka dem?

EDIT: Inet har 26 styckna kvar i webblagret ska jag slå till direkt på måndag? Och kör på en 14 dagars faktura. Eller så gör jag beställningen redan imorgon (söndag) så jag får den i veckan sen.

Ska du promt ha dem så är det väll ändå bäst om du beställer nu idag? (Söndag)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du promt ha dem så är det väll ändå bäst om du beställer nu idag? (Söndag)?

Eh redan gjort tänkte vänta till imorgon men gjorde det redan imorse. Så får den på Tisdag. Körde även på 14 dagars faktura nu kommer även en n00b fråga när jag hämtar ut det visst ser dem att jag betalar mot faktura? Så det inte blir nå strul att lösa ut paketet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh redan gjort tänkte vänta till imorgon men gjorde det redan imorse. Så får den på Tisdag. Körde även på 14 dagars faktura nu kommer även en n00b fråga när jag hämtar ut det visst ser dem att jag betalar mot faktura? Så det inte blir nå strul att lösa ut paketet?

Okej, vad bra. Då är du ju säkert. Ja, det är väll klart dem ser det? Annars är det ju meningslöst. Det är som att hämta ut ett vanligt paket, förutom att du slipper betala bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, vad bra. Då är du ju säkert. Ja, det är väll klart dem ser det? Annars är det ju meningslöst. Det är som att hämta ut ett vanligt paket, förutom att du slipper betala bara.

Då var det som jag tänkte iallafall pratade med Morsan om det där hon vet lite mer men tack iallafall för din hjälp och stort tack till dig Curly för du gav mig informationen tidigt som möjligt! Nu blir det att försöka få ihop till ett dugligt grafikkort också.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah okej då gör jag en beställning från inet på den där processorn innan den utgår ur sortimentet också.

EDIT: Curly skulle du kunna förklara lite mer om varför deras nya processor är en katastrof eller om du har nån länk så jag kan läsa det.

Varför läsa när man kan kolla och lyssna. (w00t) SweClockers har nämligen gjort en lång video som handlar om AMD Bulldozers brist på förträfflighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...