Jump to content

GTA V kommer bara bli nedladdningsbart


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag hoppas verkligen inte att man måste vara uppkopplad för att kunna spela spelet. Fast det låter för osannolikt för att vara sant.

Personligen ger jag själva tusan i onlineläget, achievements, och allt annat rabbel. Om jag kan så håller jag mig borta från det helt.

Jag vill köpa spelet och kolla framsidan och sedan läsa texten på baksidan. Sedan vill jag titta på skivan. Sedan vill jag läsa igenom hela manualen till spelet för att sist av allt titta på kartan och slutligen lägga skiven i min PS3. Det har jag gjort sedan GTA2. :(

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag föredrar den fysiska varan. Inte för att jag har slö uppkoppling, inte heller för att jag tycker jag har dåligt utrymme i dator och konsol. (Vilket jag visserligen har i konsol, men att köpa en stor hårddisk och smälla in i PS3:an är inga problem för mig)

Utan helt enkelt för att jag gillar att ha spelsamlingen fysiskt med fodral, skiva och handbok. Min PS3, PS2 och PC-spelsamling (Tillsammans med film) är den som har den översta och bäst synliga hyllan. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att du själv sitter i en större stad med bra bredband och trådlös uppkoppling? Det är lätt att välkomna teknikens utveckling när man har alla förutsättningar att klara sig i ett sådant samhälle. Jag kan också se på saken ur ett bredare perspektiv Jazz, men jag valde att uttrycka min personliga ståndpunkt i mitt föregående inlägg, inte hela världens samlade åsikt om saken i fråga.

Herrn skall veta att jag bor en halvtimmas cykeltur från närmaste ICA-affär och använder 3G-nätet när jag surfar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...