Jump to content

Flashbacklänkar


Tweak
 Share

Recommended Posts

I humortråden kommer det ju titt som tätt länkar till sköna flashbacktrådar osv och jag kommer ofta på mig själv med att sitta på "heta ämnen" efter att ha fått slut på saker att göra på internet. Här samlar vi helt enkelt det bästa från Flashback, så man slipper leta upp det själv (ni gör det åt mig).

Denna är jävligt skön. En bloggande jägare, eller vad det var, misstror den välkända och hyllade naturfotografen Terje Hellesö, tråden skapas och vissa blir intresserade, men möts av skepsis från folk som gillar honom osv. Efter ett tiotal sidors diskussioner lyckas så en snubbe hitta en fejkad bild varpå hela karusellen drar igång, nu är det uppe i 38 bilder de satt dit honom på, han har blivit fråntagen pris han fått för sina foton, gjort offentlig avbön på sin blogg för att därefter börja lacka och spela offer och en massa märkliga grejer, verkar vara en rätt knepig snubbe. Sjukt kul, hursomhelst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra initiativ! Jag har letat efter en tråd skitlänge. Jag tror att det var P-C som postade den här från början. Hur som helst så är det en rusrapport från en person som har ätit svamp eller syra och spenderar största tiden, om inte hela, i sitt rum. Han ser bl.a. någon familjemedlem sitta på hatthyllan och han misstar en kudde för sin hund. Tror att han sitter i soffan och har för sig att han pratar med någon annan ur familjen. Någon som vet vilken tråd jag menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra initiativ! Jag har letat efter en tråd skitlänge. Jag tror att det var P-C som postade den här från början. Hur som helst så är det en rusrapport från en person som har ätit svamp eller syra och spenderar största tiden, om inte hela, i sitt rum. Han ser bl.a. någon familjemedlem sitta på hatthyllan och han misstar en kudde för sin hund. Tror att han sitter i soffan och har för sig att han pratar med någon annan ur familjen. Någon som vet vilken tråd jag menar?

Jag minns den. Tror det var siana som postade och snubben hade tagit datura ;) Ska leta lite snabbt.

Edit: https://www.flashback.org/t920172 kanske?

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I humortråden kommer det ju titt som tätt länkar till sköna flashbacktrådar osv och jag kommer ofta på mig själv med att sitta på "heta ämnen" efter att ha fått slut på saker att göra på internet. Här samlar vi helt enkelt det bästa från Flashback, så man slipper leta upp det själv (ni gör det åt mig).

Denna är jävligt skön. En bloggande jägare, eller vad det var, misstror den välkända och hyllade naturfotografen Terje Hellesö, tråden skapas och vissa blir intresserade, men möts av skepsis från folk som gillar honom osv. Efter ett tiotal sidors diskussioner lyckas så en snubbe hitta en fejkad bild varpå hela karusellen drar igång, nu är det uppe i 38 bilder de satt dit honom på, han har blivit fråntagen pris han fått för sina foton, gjort offentlig avbön på sin blogg för att därefter börja lacka och spela offer och en massa märkliga grejer, verkar vara en rätt knepig snubbe. Sjukt kul, hursomhelst.

Haha, vilken jävla lirare. :D

Bra initiativ! Jag har letat efter en tråd skitlänge. Jag tror att det var P-C som postade den här från början. Hur som helst så är det en rusrapport från en person som har ätit svamp eller syra och spenderar största tiden, om inte hela, i sitt rum. Han ser bl.a. någon familjemedlem sitta på hatthyllan och han misstar en kudde för sin hund. Tror att han sitter i soffan och har för sig att han pratar med någon annan ur familjen. Någon som vet vilken tråd jag menar?

På tal om rapporter kom jag att tänka på den här tråden om en kille som testar muskotnöt. Inte den du menar men rolig likafullt.

---

Den här är så bisarr att det blir komiskt. Handlar om folk som på mörka höstkvällar ägnar sig åt att smyga omkring i buskarna och spionerar på folk. Vissa är riktigt sofistikerade och klär sig i svart och använder nightvision m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja, den var det. Tack! Synd att den inte alls var så bra som jag minns den dock.

Jag kände samma sak. Börjar fundera på om det kanske är fel ändå.. Vill minnas att han först och främst tog det ensam och att han först gjorde te av blad från sin mammas blomma innan han åt några av dem. Men jag kanske blandar ihop det med någon annan tripprapport.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kände samma sak. Börjar fundera på om det kanske är fel ändå.. Vill minnas att han först och främst tog det ensam och att han först gjorde te av blad från sin mammas blomma innan han åt några av dem. Men jag kanske blandar ihop det med någon annan tripprapport.

Den rapporten ni tänker på var om en snubbe som tog salvia och hade en obehaglig upplevelse i sin lägenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kände samma sak. Börjar fundera på om det kanske är fel ändå.. Vill minnas att han först och främst tog det ensam och att han först gjorde te av blad från sin mammas blomma innan han åt några av dem. Men jag kanske blandar ihop det med någon annan tripprapport.

Nej, det där känner jag också igen. Det måste vara någon annan vi är ute efter. Ska se efter..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man bli hög på livsmedel? Komplett guide!

https://www.flashback.org/t809972

Hahaha *LOLL* Kolla den här jävla dromedaren, fyfan vad han drar på! *ASGARV!!!

https://www.flashback.org/t330679

Snubbe sprider sitt telefonnummer, blir uppringd av flashbackare m.m. men hamnar också i radio:

https://www.flashback.org/t836751

Tråd om någon "prostituerad" tjej i bergshamra, med oväntat slut:

https://www.flashback.org/t602574

I övrigt letar jag efter en tråd som handlar om någon snubbe som skulle gå på dejt hos någon tjej. Han skrev att tjejen bodde på landet i någon stuga, och väl där borta var han rädd över sitt liv eftersom stället var becksvart och otäckt eller något. Flera år sedan jag läste, så jag minns inte så mycket detaljer. Minns att det involverade en stålhink och att hon blandade någon grogg åt honom som hon benämnde som "trolldryck". :D Någon som vet vilken tråd jag menar?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...