Jump to content

Om DU kunde stoppa tiden...


Sniper
 Share

Recommended Posts

Vad skulle du göra om du kunde stoppa tiden?

(Lite Cetris Paribus; du kan fortfarande andas och elektronik osv skulle funka. Allt som händer är att allt levande bortsett från du stannar upp och blir omedvetna, utan att åldras osv. - du själv blir inte äldre när tiden är stoppad)

Själv skulle jag nog stanna tiden för att plugga och bli extremt smart på kort tid och "aldrig" sova. Varför slösa tiden på att sova när man kan göra annat kul istället; och varför slösa dyrbar tid på att plugga när man kan ha kul och ändå kamma hem samma kunskap när tiden står stilla!

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle bli en porrstjärna, och en nano-sekund efter att jag kommit på min medskådespelares ansikte, skulle jag frysa tiden och ta en paus.

År skulle passera, jag fryser tiden och kommer i hennes ansikte, fryser tiden igen och tar en paus.

Efter flera år skulle jag återuppta tiden igen och se och häpna, det längsta och mest oförklarliga cumshot, med en tjej helt begravd och mer lik en Jabba The Hut-liknande karaktär än just en tjej, efter mitt flera år långa cumshot.

Bonus: Mitt hår och skägg hade vuxit under tiden jag stoppad och startad tiden, så samtidigt som jag kommer denna enorma sats så ser man allt hår växa i en hisande fart och samtidigt som detta händer blir mitt hår grått och vitt.

cool_1182163_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade fixat pengar och begått sexuallbrott

Victoria då? :o

Jag skulle bli en porrstjärna, och en nano-sekund efter att jag kommit på min medskådespelares ansikte, skulle jag frysa tiden och ta en paus.

År skulle passera, jag fryser tiden och kommer i hennes ansikte, fryser tiden igen och tar en paus.

Efter flera år skulle jag återuppta tiden igen och se och häpna, det längsta och mest oförklarliga cumshot, med en tjej helt begravd och mer lik en Jabba The Hut-liknande karaktär än just en tjej, efter mitt flera år långa cumshot.

Bonus: Mitt hår och skägg hade vuxit under tiden jag stoppad och startad tiden, så samtidigt som jag kommer denna enorma sats så ser man allt hår växa i en hisande fart och samtidigt som detta händer blir mitt hår grått och vitt.

cool_1182163_0.gif

if-you-had-a-machine-that-could-stop-time-what-would-you-do-4chan_1217836_1.jpg

-_-

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har ni som tänkt skaffa pengar göra detta?

Sno en massa trisslotter.

Råna en butik.

Råna en bank.

Råna personer.

Råna värdetransporter.

Spela på hästar och flytta hästen du satsar på med en gaffeltruck så han kommer närmare mål.

Spela på greyhound och flytta hunden du satsar på med dina händer så han kommer närmare mål

Spela på fotboll och gå in på planen för att förflytta bollen.

Spela på hocket och gå in på planen för att förflytta pucken.

  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart som fan att man skulle göra saker man inte vågar göra med tanke på vilka konsekvenserna skull bli. Kyssa den där bruden man är tänd på spontant en dag, sno matvaror, sno pengar etc etc.

Sen (om man är 13 år kanske) kan man ju pausa tiden under ett matteprov, gå fram till klassens geni och kopiera allt han skrivit!

A crime is only a crime if you're seen doing it

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett av de tillfällen då jag oftast önskar att jag skulle kunna stanna tiden är faktiskt på morgonen. Man vaknar astrött, stoppar tiden, går och lägger sig igen och sover tills man blir pigg och då kör man igång tiden igen.

True dat! Eller om man har jobbat kväll när alla ens vänner är ute och dricker öl. Då hade jag stannat tiden precis efter jobbet, gått hem och duschat, gått till stället de var på och förkrökat i godan ro. Sedan, när jag är full, hade jag tagit en massa öl och helrör och satt igång tiden igen för att bjuda laget runt bland mina vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

True dat! Eller om man har jobbat kväll när alla ens vänner är ute och dricker öl. Då hade jag stannat tiden precis efter jobbet, gått hem och duschat, gått till stället de var på och förkrökat i godan ro. Sedan, när jag är full, hade jag tagit en massa öl och helrör och satt igång tiden igen för att bjuda laget runt bland mina vänner.

Låter najs naughty_1182473_1.gif

----

Eftersom att vi ändå talar om ämnet, tycker jag att alla borde läsa Don Rosas On Stolen Time. En av mina favoritserier av Don Rosa, som handlar om just att stoppa tiden. Läs. LÄS!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...