Jump to content

Deus Ex: Human Revolution


Jacker
 Share

Recommended Posts

Ser ut att bli en riktigt saftig titel. Var tidigare mycket skeptisk av flera anledningar, men efter att ha sett mer press från spelet och hört allt positivt om den läckta betan blev jag istället mycket hypad. Förhandsbokade "augmented edition" på Steam och fick originalet på köpet, som jag ska försöka ta mig igenom tills releasen i augusti.

Human Revolution må inte ha den mest tekniskt avancerade grafiken, men det har stil så ekar om det.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har klarat första uppdraget men har fastnat på ett side quest:

Spoiler varning

Har fått uppdraget man ska bryta sig in hos nån Tom för att rensa ens security sak men problemet är när jag kommer till grinden så måste man ha en kod för att komma in och har inte req lvl för att hacka mig in.

Skulle nån kunna hjälpa mig med det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde man spela igenom originalet innan man eventuellt drar igång med detta? Jag har spelat det men det var typ 10 år sen och jag minns inte ett skit.

HR är en föregångare som utspelar sig 25 år före originalet och innehåller en del referenser här och där, men de är huvudsakligen triviala. Så det är helt upp till dig. DX är dock ett ruggigt bra spel som håller än idag, så det är värt att spelas för sin egen skull. ;)

- - -

Klarade förövrigt spelet idag. Min recension finns här.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HR är en föregångare som utspelar sig 25 år före originalet och innehåller en del referenser här och där, men de är huvudsakligen triviala. Så det är helt upp till dig. DX är dock ett ruggigt bra spel som håller än idag, så det är värt att spelas för sin egen skull. ;)

Yes, jag tror jag tar och spelar originalet först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...