Jump to content

Har GTAsajten förändrat dig som person?


Green_Goblin
 Share

Recommended Posts

Det är trädgårdsmästaredagen(duh) och jag har inte skapat en tråd sedan 2007 så jag känner mig tvungen att bidra på något sätt. :rolleyes:

Frågeställningen är följande: Hur har forumet förändrat dig? Har ni "utvecklats" genom att vara medlemmar här? Har ni blivit bättre människor? etc.

Jag har nästan varit medlem här i 8 år. Jag är nästan inne varje dag och läser. Även om jag inte postar ofta, måste jag tacka alla som är medlemmar här. Jag vet ärligt talat inte hur jag hade varit utan forumet. Erm, jag har en rapport att skriva sooo, en längre text kommer någon gång. Hursom, alla ni är fantastiska, underbara och awesome.

Sorry för fail-trådstart. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C fick mig att sluta särskriva, så det var väl bra. Annars är jag nog samma konstiga människa som jag var 2003, bortsett från längden, kroppshåret, den djupare rösten och så vidare.

tack.

Hur lyckades jag med den bedriften?

Själv vet jag inte.. man växer väl av allt liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lätt. Jag hade inte kunnat skriva så bra texter i skolan och på andra sätt om jag inte textväggat här varje dag i ~tre år. Tack och bock och förlåt ^_^

Förutom det så är det sällan man får diskutera vissa känsliga ämnen på ett så bra sätt som här, så jag måste säga att jag fått väldigt stor hjälp av forumet. Allt umgänge är bra umgänge om man gillar det och mår bra av det. Och ombyte förnöjer så det är faktiskt mycket jag fått ut av att hänga här. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är något det har förändrat så är det väl antalet timmar som spenderas framför skärmen varje dag. Nog för att jag hade hittat ett annat tidsfördriv som substitut, men jag tror faktiskt inte att jag skulle sitta lika mycket med webbläsaren uppe.

Som person har det nog inte gett mig någonting om jag ska vara ärlig. Men eftersom jag anser mig vara "mig själv" på det här forumet så får gärna ni utomstående skriva ifall jag har förändrats under min vistelse här. För i så fall har jag nog gjort samma förändring i mitt "vanliga" liv. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...