Jump to content

Californication


Kiedis
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
Men kan dom inte skynda på lite?! Vi har inte hela vår tideräkning på oss!

Men, jag kan bjuda dig på en nyhet om nästa säsong:

Where does this cliffhanger leave Hank in season four?

Kapinos wouldn’t reveal any detailed spoilers, but did say:

“For three seasons, I’ve had a character who’s seemingly unaffected by everything. He skates through life, there are no consequences. I think what we’re going to be dealing with next season is consequence. At some point, that character has to be rocked by the choices he makes. That doesn’t mean the show is no fun anymore, but I think it’s time to deal with consequences of your actions.”

Länk (vet inte om den funkar, men det är en google-cachad version av sidan.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Jaha, då har man sett säsongavslutningen av Californication Season 3. Bra säsong, men slutet var lite trist.

Är det någon som vet varför Hank

blev arresterad? Var det för att han slog Mias manager eller kom det fram att han hade legat med henne?

Det var för att

han slog Mias manager, han sa ju att han skulle ringa polisen och allt. Däremot så skulle det inte förvåna mig om det med Mia tas upp senare, och att hon får för sig att ändra sig och mjölka ur det hela med att anmäla honom!

Ser fram emot säsong fyra riktigt hårt!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Måste ge Californication en chans till alltså, gav upp efter halva första säsongen. Tror jag lade ner eftersom jag började kolla med inställningen att det skulle vara som Entourage. <_<
HAHA! Då förstår jag att du lade ner. Men Californication är lite en sån serie som man antingen gillar eller inte. känns inte så Kebabig, men tycker att du ska försöka ge den en till chans.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...