Jump to content

Logitech G5 är rebellisk.


Mordos
 Share

Recommended Posts

Okej, jag har haft min Logitech G5 ett bra tag nu, ända sedan min MX518 dog då det inte fanns några MX518s i affären, då köpte jag G5. Visserligen är den väldigt skön och förbannat pricksäker men nu på senare dagar så stänger den av sig helt på måfå och det kan leda till viss ilska. Det finns inga mönster på det, den kan stänga av sig i en sekund eller ett par sekunder men den kommer alltid tillbaka. Det är inget fel på kabeln utifrån och USB-uttaget fungerar utmärkt.

Någon annan som har haft samma problem, eller vet en fix? Blir lite irriterande i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag har haft min Logitech G5 ett bra tag nu, ända sedan min MX518 dog då det inte fanns några MX518s i affären, då köpte jag G5. Visserligen är den väldigt skön och förbannat pricksäker men nu på senare dagar så stänger den av sig helt på måfå och det kan leda till viss ilska. Det finns inga mönster på det, den kan stänga av sig i en sekund eller ett par sekunder men den kommer alltid tillbaka. Det är inget fel på kabeln utifrån och USB-uttaget fungerar utmärkt.

Någon annan som har haft samma problem, eller vet en fix? Blir lite irriterande i längden.

Hade samma problem på min MX510 back in the days, det blev värre och värre tills den till slut dog. (:()

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Min blåa, "uppdaterade" G5 rullade precis över 3års-sträcket och fortsätter starkt. Musen har inte en enda gång jävlats och har alltid hängt med. Börjar bli sliten, men klarar nog ett par år till om inget drastiskt händer. Good purchase!

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...