Jump to content

Virus?


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • 3 months later...

Jag får även upp varningar i Kaspersky Internet Security, inte så bra...

Dessutom verkar det vara problem med deras servrar enligt data.fuskbugg.se. Men jag är inte förvånad längre, alla svenska uppladdningssidor går i graven förr eller senare. Tråkigt bara att så många använder dessa tjänster.

För avatarer och signaturer borde det nästan vara ett krav att man använder forumets egna uppladdningstjänst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får även upp varningar i Kaspersky Internet Security, inte så bra...

Dessutom verkar det vara problem med deras servrar enligt data.fuskbugg.se. Men jag är inte förvånad längre, alla svenska uppladdningssidor går i graven förr eller senare. Tråkigt bara att så många använder dessa tjänster.

För avatarer och signaturer borde det nästan vara ett krav att man använder forumets egna uppladdningstjänst.

Fuskbugg har gått ner för att folk "Rotade" bland bilderna tror jag. Jag är dock inte säker..

Dock så tycker jag också att alla ska försöka använda forumets uppladdningstjänst för att på sätt förhindra att bilder försvinner, är ganska tråkigt när vissa bara försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...