Jump to content

Need for Speed: Hot Pursuit


Kebab
 Share

Recommended Posts

Nej jag tycker spelet är skitlätt, man använder ju samma teknik för alla bilar dvs gasen i botten och powerslide genom alla highspeed kurvor(dvs alla kurvor). Sen känns alla bilar likadant(Lancer hanteras likadant som en Viper.)

Fysiken är helt enkelt tråkig och pinsam. De fick till känslan för 13 år sen, varför inte nu? Bara menymusiken och grafiken som de träffat rätt med

Vad spelar du spelet på? Kan inte hålla med om det där alls, lirar på 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Styrningen är onekligen väldigt enkel för spelaren, och att under-/överstyra verkar inte finnas på kartan alls. Och jag har seriöst inte behövt använda vanliga bromsen alls handbromsen funkar prima. Men det gör inte så mycket egentligen; nu kan man lägga lite mer fokus på att krascha motståndare! :D Men tyvärr så är det där som spelet fallerar mest enligt min åsikt:

-Det är så jävla irriterande att man klockrent lyckas smälla ihop två motståndare men det är bara en av bilarna som går sönder!

-Man kan inte utnyttja civil trafik till att krascha motståndare

-Om man ligger 10-15 meter före en motståndare och ställer sig på bromsen så att han brakar in i en så är det jag som blir kraschad! :angry:

Man tycker ju att skaparna av Burnout borde ha fixat det här lite bättre...

Håller förresten fast vid att grafiken (AA:n) är riktigt rövig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inga problem med fysiken, om man vill ha en racingsimulator så får man sikta in sig på Shift eller något annat spel! Arkadracing är arkadracing, man har kul och kan ösa sig igenom banorna vilket är precis vad jag ville ha!

Däremot gillar jag inte det faktum att man inte får bygga bilarna själv, eftersom att jag förväntade mig något i stil med Most Wanted!

Men spelet SKA vara kul och overkligt, precis som det är..

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt tråkiga achievements på spelet. Skulle göra achievementen "Godzilla" nyss när man ska köra en Nissan GT-R SpecV i polisuppdraget 'run to the hills' utan att använda vapen. Kul tänkte jag, lite utmaning. Det är 7 bilar i racet och sträckan är på 11.4 miles tror jag. Börjar köra och startar om och startar om. Jag försökte nämligen stoppa alla bilar eftersom jag trodde det var det som krävdes för achievementen.

Men då kör jag och min blir förstörd av en spikmatta, får bronze och ändå får jag achievementen. Tråkigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...