Jump to content

Madonna


Ma__Cipriani
 Share

Recommended Posts

Postar här om någon skulle vara intresserad att se :P

Han med röd tröja i filmen var även den som gjorde den fina klippningen ;)

Inte så mycket stora hopp och sådant, mest små tekniska stunts och framförallt grinds.

As inactive for over two years on these forums, I couldn't really stop myself from trying on some stunts

at some points. So I landed one here and there, not the best ones but I thought by then they were really cool.

This video is kind of a collection of those stunts, filled up with some hopefully new and fresh ones; you will

probably notice which ones.

It contains a few easy, old and lamed stuns but I thought it would be a big kick in mine old ass if I didn't

choose to release them in some way :P

The name is actually "Shedding Skin" and is based on the stunts, I don't want them to just lay around anymore and start fresh again. "Madonna" was my first choice but Shif said it was old and lame, but he used it anyway :happy:

Nevermind, just enjoy this second VC-solo truly great edited by Shif and hopefully inspire you to keep stunting

for fun. :)

http://www.multiupload.com/WPXEIGHOCV

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grym skit! Gillade verkligen stunten och känslan videon hade. Gillade speciellt dina ledgegrinds. Låten var bra, men jag känner att SORT(kommer aldrig lära mig hur han stavar sitt "nya" nick så jag fortsätter att kalla honom för SORT) ville lite för mycket när det gällde redigeringen. Bitvis blev det lite för blinkigt och ryckigt. Men vafan, kul att du levererar en video, har alltid varit ett fan av dig! :mf_doof:

Tack för tacket! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Återigen tack, Kebab. Er framfart under New Breed's storhetstid var en stor inspirationskälla, därför är du en av förebilderna för mig :)

Stunting har aldrig varit roligare än nu tror jag, och det är ju det som är grunden till det hela; att man har kul! Av det får man många ideér och kan utföra sevärda trick.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Det här är ju för fan sjukt! Såg nu att jag hade kommenterat i den tråden... Men när jag kollade på den här på forumet för några dagar sedan så blev jag jätteförvånad över att "jag inte hade sett den innan". Jag måste ha varit bra full när jag såg den första gången :blink: (Kommentaren var skriven efter tolv på en lördagnatt så jag tar för givet att det är anledningen till det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter fan bra hörru. Jag ska bort och göra lite grejor, men kommer att vara hemma onsdag > söndag. Kan lätt göra det då. Fan. Blev ju taggad nu. Gör en .rar med dina replays och skicka när du kan!

(länka gärna till saivc och lc också. gtas är ju en jävla djungel med det nya forumet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...