Jump to content

Hultenius Aktiv?


VickeX
 Share

Recommended Posts

Från oss alla, till dig, ett stort tack för uppgraderingen, och att du aldrig släppt taget om GTASajten (forumet) och fortsätter att betala och arbeta hårt för att forumet ska kunna vara uppe...

Men! Den stora frågan... Kommer du att vara aktiv och kolla till forumet och vara med i vissa diskussioner?

Det var länge sedan du var "aktiv" och skrev regelbundet i de vanliga trådarna (utanför "GTAsatjen" delen av forumet) på forumet. Kommer du nu att bli mer aktiv efter denna uppgradering? Eller har du Bara varit här de senaste dagarna för att se att allting fungerar som det ska? :)

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. Det värmer.

Jag är väldigt aktiv just nu dels på grund av uppgraderingen och dels på grund av att jag har mycket ledig tid. Det kommer dock att förändras och jag kommer aldrig att vara så aktiv och involverad som jag en gång varit. Jag tog ett beslut september 2005 och det gäller fortfarande. Men jag håller alltid ett vakande öga på forumet :shifty:

Mer makt kommer istället att fördelas ut på administratörer i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. Det värmer.

Jag är väldigt aktiv just nu dels på grund av uppgraderingen och dels på grund av att jag har mycket ledig tid. Det kommer dock att förändras och jag kommer aldrig att vara så aktiv och involverad som jag en gång varit. Jag tog ett beslut september 2005 och det gäller fortfarande. Men jag håller alltid ett vakande öga på forumet :shifty:

Mer makt kommer istället att fördelas ut på administratörer i framtiden.

Okej. Tack för svaret och som sagt, det är skitkul och vi är alla tacksamma att du håller forumet uppe och jobbar för att det ska fortsätta vara så bra som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet du det? Du har ju bara varit medlem i 3 dagar. :evil: (Ny smiley? :D)

Hultis gör ett bra jobb! ;)

Han ser väl vad som hänt dom här dagarna och sen sa han att han besökt som gäst i en 2 år eller något sånt. :)

Jag är bara glad att forumet har funnits såhär pass länge. Varit skönt att skriva av sig när man mått dåligt, att reta upp någon över något totalt idiotiskt när man varit trött och sur, eller bara sitta o försöka vara så hjälpsam o snäll man nu kan vara när man inte är jättedatorkunnig :P

Tack Hultenius! :wub:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...