Jump to content

Kane & Lynch 2


Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag gillade K&L1. Men, jag blir tokig på K&L2, det går inte träffa något med något.

Går bra för mig. :huh:

Ja, om du kör co-op med någon så blir det bättre än om du bara kör 1, naturligtvis, så om du har möjlighet att köra med någon annan, så gör så.

Själv tyckte jag att spelet var väldigt kort, och när slutet kom så förväntade jag mig att det skulle komma fler uppdrag, det var bara så abrupt och så oväntat så när eftertexterna rullade satt jag där som "jaha? var det allt?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte 2:an var bättre än ettan men är det bara jag som får massa konstiga glimringar eller vad det nu heter att det blir massa strålar och sånt skit när man skjuter på folk eller är i strider? Så blir det lite små suddigt eller vad man nu ska säga.

Tror att det är meningen eftersom det är 'filmat med en vanlig videokamera'.

Jag stängde av spelet efter en kvart. Tråkigt och stelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade det här nyss på PC, och fyfan. Av 20 skott, prickar ju knappt 10st, sen dör ju inte poliserna lätt heller, vissa är odödliga, andra inte..

Stelt var det med, visst är det snygga miljöer, eller ok iaf, men det var då inte kul iaf. Lär avinstallera det nu direkt.

Lär vara roligare att spela Co-op än singel player, men ändå. Sen verkade ju poliserna dyka upp lite här och var, tex bakom mig när jag just tittat där osv. Det är kanske roligare på konsol än pc, vad vet jag.. På PC var det iaf inte bra.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade det här nyss på PC, och fyfan. Av 20 skott, prickar ju knappt 10st, sen dör ju inte poliserna lätt heller, vissa är odödliga, andra inte..

Stelt var det med, visst är det snygga miljöer, eller ok iaf, men det var då inte kul iaf. Lär avinstallera det nu direkt.

Lär vara roligare att spela Co-op än singel player, men ändå. Sen verkade ju poliserna dyka upp lite här och var, tex bakom mig när jag just tittat där osv. Det är kanske roligare på konsol än pc, vad vet jag.. På PC var det iaf inte bra.

Således, sug spel som inte är värt pengarna...

Tack, stryker det från listan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Således, sug spel som inte är värt pengarna...

Tack, stryker det från listan.

Japp, exakt. Det tycker jag i varje fall det är på PC, vet inte hur det är på konsol.

Läs gamereactors recension (http://www.gamereactor.se/recensioner/23800/Kane+%26+Lynch+2%3A+Dog+Days/). Jag tycker den beskriver spelet ganska bra!

Man blir prickad överallt, även om du står gömd bakom en bil eller en betongsugga. Har du tid & en polare som har spelet, tror jag det kan vara ganska roligt, men det är inte värt att köpa för att spela singel player iaf. Multi player/co op verkar vara helt ok i varje fall..

Nu spelade jag inte igenom hela spelet, spelade dem två första "uppdragen", men det är i varje fall vad jag tycker om spelet.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...