Jump to content
Skotten_31

Titlar?

8 inlägg i denna tråd

Finns redan på många andra forum. Idén är att få en ny titel när man når ett visst postcount, t.ex.

1-50 post så får man titeln Newbie

50-200 Member

200-350 Active member

350-500 Pro member

500-750 Elite member

osv.

Titlen ska ligga under avatarn.

Nu var de där titlarna bara exempel, självklart kan det vara annat :naughty:

Finns en liknande tråd så kan någon ta bort denna ^_^

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Har diskuterats förut, och varje gång har det kommit överens om att det är risk för posthunting bara för att "stiga i graderna".

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Har diskuterats förut, och varje gång har det kommit överens om att det är risk för posthunting bara för att "stiga i graderna".

Ja - det finns en uppenbar risk för dylikt, i synnerhet om inte en markant nivåhöjning sker samtidigt som ett eventuellt titelsystem införs.

Med det sagt är jag hursomhelst för att förtjänstfulla medlemmar i större utsträckning görs till hedersmedlemmar eller tilldelas olika custom-titlar.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag är emot allt som har med postcount-fördelar att göra, det är inte rättvist mot oss som inte reggade sig 2003 då forumet var mycket mer aktivt.

Jo, Weener, den där rackarns musikgitarren!

:mellow:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag är emot allt som har med postcount-fördelar att göra, det är inte rättvist mot oss som inte reggade sig 2003 då forumet var mycket mer aktivt.

Säger han som ligger på tredjeplats på Total posts-listan. :mellow:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in