Jump to content

Pedosexualitet


dibel
 Share

Vad tycker du om pedosexuella?  

53 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det alla menar är ju att ett barn, oavsett om det säger "jag vill ligga med dig" inte överhuvudtaget är moget nog för att veta vad det ger sig in på vilket gör det fel.

Uppenbarligen har 5 st röstat att det (i olika omfattning) är okej med pedofili. Trollvarning förvisso.

Nej, jag skrev i tråden 2008 som du så duktigt rotade upp att jag respekterar hans fallenhet för djur. Jag har aldrig skrivit att det är en psyksjukdom, sluta hitta på mina åsikter.

Respekterar du pedofili också? Tycker du att pedofili är en psykisk störning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Alla som inte tänder på det motsatta könet är psykiskt störda eftersom att det är meningen att vi ska göra det för att kunna fortplanta oss.

Sen tänker jag inte förklara skiten mer än så. Tror att ni förstår att jag inte har något emot varken homosexuella eller bisexuella om jag skriver det nu. Det har jag inte. Gör vad ni vill så länge jag slipper se två killar hångla mitt framför mig. :D

Röstade nog lite fel men tyckte det va svårt o välja ett ordentligt alternativ av de fyra som gavs. Självklart emot dödsstraff men däremot så tycker jag att folk som är äldre bör ha så pass mycket vett att de förstår att någon under 15 antingen inte vågar eller som sagts tidigare inte KAN FÖRSTÅ vad den ger sig in på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som inte tänder på det motsatta könet är psykiskt störda eftersom att det är meningen att vi ska göra det för att kunna fortplanta oss.

Korrekt, tyvärr anser inte det samlade psykologsamfundet det.

Sen tänker jag inte förklara skiten mer än så. Tror att ni förstår att jag inte har något emot varken homosexuella eller bisexuella om jag skriver det nu. Det har jag inte. Gör vad ni vill så länge jag slipper se två killar hångla mitt framför mig. :D

Gäller det endast homosexuella eller tycker du så om andra sexuella avvikelser också?

Röstade nog lite fel men tyckte det va svårt o välja ett ordentligt alternativ av de fyra som gavs. Självklart emot dödsstraff men däremot så tycker jag att folk som är äldre bör ha så pass mycket vett att de förstår att någon under 15 antingen inte vågar eller som sagts tidigare inte KAN FÖRSTÅ vad den ger sig in på.

Röstade du på sista alternativet är du för högre straff, men inte nödvändigtvis dödsstraff. Lagen är väl ändå rätt hård idag (alt. 3) så därför kände jag för att ta med högre straff/dödsstraff i samma val.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäller det endast homosexuella eller tycker du så om andra sexuella avvikelser också?

Det gäller bögar, Gizmo och hans gelikar, folk som älskar med frukter, äter bajs eller annat vidrigt och så vidare. Lesbiska har jag oftast inget emot. Vet inte varför och tänker inte förstöra det med att tänka efter på varför det är så heller :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gäller bögar, Gizmo och hans gelikar, folk som älskar med frukter, äter bajs eller annat vidrigt och så vidare. Lesbiska har jag oftast inget emot. Vet inte varför och tänker inte förstöra det med att tänka efter på varför det är så heller :D

Det är ganska enkelt. När du ser två män vara intima går en varningsklocka i huvudet på dig som säger "Det där är fel, det föder inga barn" eftersom du själv är man. Men när du ser två kvinnor göra samma sak så blir den varningsklockan överflödig. Du identifierar dig ej med kvinnor på så sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, det är ju så tryggt att sitta i en bubbla av ignorans och brist på verklighetsuppfattning och självförverkligande. :D

Tack för den. Frågan är ju varför jag får den faktiskt. Jag tyckte jag gjorde ganska klart för alla att jag inte tycker att det är fel för bögar att vara det EGENTLIGEN. Vill dom så får dom men jag personligen vill inte se det. Ungefär som att jag inte vill se mitt ex. jag mår skit av det så varför ska jag utsätta mig för det?

Lesbiska är för mig något mycket sexigare. Det är väl något av en läggning jag har antar jag i såna fall.

F-U mr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pajas. Kom med något ordentligt istället.

Jag hade inte behövt skriva nånting egentligen.

Varför vill du inte utforska dina egna åsikter, plasse? Är du rädd för att ha fel?

Tack för den. Frågan är ju varför jag får den faktiskt. Jag tyckte jag gjorde ganska klart för alla att jag inte tycker att det är fel för bögar att vara det EGENTLIGEN. Vill dom så får dom men jag personligen vill inte se det. Ungefär som att jag inte vill se mitt ex. jag mår skit av det så varför ska jag utsätta mig för det?

Lesbiska är för mig något mycket sexigare. Det är väl något av en läggning jag har antar jag i såna fall.

F-U mr.

Ta lite kritik för fan. Skrev du inte ovan att du tyckte homosexuella var sjuka i huvudet? Hur går det ihop med att du plötsligt tycker det är helt okej så länge du slipper se det. Det är klart att man som heterosexuell kille kan tycka att det kan vara äckligt att tänka på två män som donkar varandra men varför "mår du skit av det"? Det handlar ju om hur du ser på sexualiteten. Accepterar du att homosexualitet finns naturligt och att det bara är så man föds?

Och sen är det väl klart du tycker lebbporr är hett. Det är ju två tjejer. Heterokillar gillar tjejer, varför inte två tjejer? Som pussas?

Du har nog bara ingen aning om vad du tycker eller varför. Därför råder jag dig att bryta din regel om att inte "förstöra det genom att tänka på det".

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrev du inte ovan att du tyckte homosexuella var sjuka i huvudet? Hur går det ihop med att du plötsligt tycker det är helt okej så länge du slipper se det. Det är klart att man som heterosexuell kille kan tycka att det kan vara äckligt att tänka på två män som donkar varandra men varför "mår du skit av det"? Det handlar ju om hur du ser på sexualiteten. Accepterar du att homosexualitet finns naturligt och att det bara är så man föds?

I och med att även jag har den uppfattningen tänker jag svara. Jag ser homosexuellas (pedofilers, zoofilers etc.) som en sjukdom, men det betyder inte att man inte ser det som något naturligt. Inte heller betyder det att jag ser ner på den som fötts med något sådant, likväl som jag inte ser ner på ex. cerebral pares-skadade människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade inte behövt skriva nånting egentligen.

Varför vill du inte utforska dina egna åsikter, plasse? Är du rädd för att ha fel?

Ta lite kritik för fan. Skrev du inte ovan att du tyckte homosexuella var sjuka i huvudet? Hur går det ihop med att du plötsligt tycker det är helt okej så länge du slipper se det. Det är klart att man som heterosexuell kille kan tycka att det kan vara äckligt att tänka på två män som donkar varandra men varför "mår du skit av det"? Det handlar ju om hur du ser på sexualiteten. Accepterar du att homosexualitet finns naturligt och att det bara är så man föds?

Och sen är det väl klart du tycker lebbporr är hett. Det är ju två tjejer. Heterokillar gillar tjejer, varför inte två tjejer? Som pussas?

Du har nog bara ingen aning om vad du tycker eller varför. Därför råder jag dig att bryta din regel om att inte "förstöra det genom att tänka på det".

nej jag skrev inte att jag tycker att de är sjuka i huvudet. Jag skrev att jag anser det vara en psykisk störning iom att det inte är naturligt eftersom att vi SKA fortplanta oss.

Homosexuella kan vara precis lika friska som oss "vanliga" i annat men just vad gäller sexuellt är det så det är.

tror att du tolkar det hela lite som du vill för att få gnälla :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som inte tänder på det motsatta könet är psykiskt störda eftersom att det är meningen att vi ska göra det för att kunna fortplanta oss.

Vems mening? Guds mening? (varför skapade han då bögar?)

Är meningen att arten Homo Sapiens Sapiens ska leva så länge och frodande som möjligt så är homosexualitet positivt då de funkar som populationshämmande i en snart överbefolkad värld. Heteronormativitet är ute Plaisir. Öppna ögonen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vems mening? Guds mening? (varför skapade han då bögar?)

Är meningen att arten Homo Sapiens Sapiens ska leva så länge och frodande som möjligt så är homosexualitet positivt då de funkar som populationshämmande i en snart överbefolkad värld. Heteronormativitet är ute Plaisir. Öppna ögonen.

Gud? Äru kristen eller? fp

Än en gång. Jag HAR INGET EMOT ATT BÖGAR GÖR SOM DOM GÖR! GÖR VAD NI VILL JAG VILL BARA INTE SE DET! Däremot är det emot naturens lagar enligt mig. Men vill ni vara det för uppmärksamhet w/e så är det ok!

Stäng stjärten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gud? Äru kristen eller? fp

Än en gång. Jag HAR INGET EMOT ATT BÖGAR GÖR SOM DOM GÖR! GÖR VAD NI VILL JAG VILL BARA INTE SE DET! Däremot är det emot naturens lagar enligt mig. Men vill ni vara det för uppmärksamhet w/e så är det ok!

Stäng stjärten!

Än en gång. Är meningen att arten Homo Sapiens Sapiens ska leva så länge och frodande som möjligt så är homosexualitet positivt då de funkar som populationshämmande i en snart överbefolkad värld. Heteronormativitet är ute Plaisir. Öppna ögonen.

Nej jag är inte kristen, jag undrade om du var eftersom du pratar om en "mening". Meningen är ju åtminstone inte för människans framtids bästa så då kunde man ju tänka sig att det är Guds mening med vår tid på jorden du åberopar.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Än en gång. Är meningen att arten Homo Sapiens Sapiens ska leva så länge och frodande som möjligt så är homosexualitet positivt då de funkar som populationshämmande i en snart överbefolkad värld. Heteronormativitet är ute Plaisir. Öppna ögonen.

Nej jag är inte kristen, jag undrade om du var eftersom du pratar om en "mening". Meningen är ju åtminstone inte för människans framtids bästa så då kunde man ju tänka sig att det är Guds mening med vår tid på jorden du åberopar.

Det kanske inte är meningen att alla ska få barn heller? Eller att fler o fler ska få mer än ett?

Varför skulle homoalternativet vara ute? Är det inte valfritt?

Ber om ursäkt om jag har retat upp dig genom att få dig att tro att jag skulle hata såna som dig. Inte min mening. Haft EN kompis som va bög o det va aldrig några problem så jag har inget emot "your kind".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske inte är meningen att alla ska få barn heller? Eller att fler o fler ska få mer än ett?

De allra flesta har en stark biologisk drift att skaffa barn, men för de som inte har det finns det ingen "mening".

Varför skulle homoalternativet vara ute? Är det inte valfritt?

Det står normativitet. Det är just valfritt det ska vara, det ska inte finnas någon norm.

Ber om ursäkt om jag har retat upp dig genom att få dig att tro att jag skulle hata såna som dig. Inte min mening. Haft EN kompis som va bög o det va aldrig några problem så jag har inget emot "your kind".

... vart vill du komma med detta?

Du är alltså emot heteronormativitet för att det är trendigt? Vem har bestämt att det är "ute"? Gud?

Att kalla det för trendigt är att förminska det. Det handlar väl mer om att samhället i stort ändrar sin moral (förutom några få konservativa, som alltid). Jämför med att vi idag tycker slaveri är fel, det gjorde man inte för 200 år sen. Paradigmskifte kanske det kallas, eller något åt det hållet.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att kalla det för trendigt är att förminska det. Det handlar väl mer om att samhället i stort ändrar sin moral (förutom några få konservativa, som alltid). Jämför med att vi idag tycker slaveri är fel, det gjorde man inte för 200 år sen. Paradigmskifte kanske det kallas, eller något åt det hållet.

Så homosexuella är slavar nu också? Vad fan är det här?

Mer seriöst, vet inte riktigt vad du vill få ut att diskutera det här med MIG som inte är mer emot det hela än att jag inte vill se det. Varför jag inte vill det vart väl ganska bra besvarat tidigare. Jag skulle själv inte vilja kyssa en kille (ändå är det gjort :D ) så därför vill jag inte se andra göra det framför mig. Det är för mig bara inget jag vill se. Jag ger mig ju inte direkt ut på korståg för att förinta alla bögar.

Lägger ner nu va? ^_^

Edit: glömde ju helt varför jag EGENTLIGEN quota dig. I dina kretsar kanske det är mer accepterat med öppen homosexualitet på gatan osv. men du är ju stockholmare. Här ute på landet är det inte lika vanligt därför har vi inte "tvingats" acceptera det. Jag tror personligen att 20% av alla homosexuella är det för uppmärksamhet och för att sticka ut. tyvärr för alla som inte är det pga sådana anledningar.

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Att kalla det för trendigt är att förminska det. Det handlar väl mer om att samhället i stort ändrar sin moral (förutom några få konservativa, som alltid). Jämför med att vi idag tycker slaveri är fel, det gjorde man inte för 200 år sen. Paradigmskifte kanske det kallas, eller något åt det hållet.

I see, det var lite dit jag ville komma med denna tråd. När ska vi acceptera pedofilen som en del av vårt toleranta upplysta samhälle, istället för att betrakta den som en psykiskt störd paria? Majoriteten, enligt denna undersökning, tillhör ju fortfarande de (få :D ) konservativa och jag är förvånad att du inte ställer dig på "peddosidan". Speciellt i åtanke om att du tidigare uttryck zoofili som en läggning, men sedan i denna tråd avfärdat pedofili som sådan. Du hänvisade till ett "definierat begrepp" vilket jag (felaktigt?) antog var DSM-delen om parafili. Därav min antydan om att du såg zoofili (inkluderat användaren GiZmo) som en psykisk störning.

Edit: The Dude är inte stockholmare, han är från Öland. Har för mig att han är uppvuxen i ett kristet kollektiv vilket möjligtvis kan förklara hans rebelliska ton och syn på samhället.

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...