Jump to content

Pedosexualitet


dibel
 Share

Vad tycker du om pedosexuella?  

53 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Så homosexuella är slavar nu också? Vad fan är det här?

Mer seriöst, vet inte riktigt vad du vill få ut att diskutera det här med MIG som inte är mer emot det hela än att jag inte vill se det. Varför jag inte vill det vart väl ganska bra besvarat tidigare. Jag skulle själv inte vilja kyssa en kille (ändå är det gjort :D ) så därför vill jag inte se andra göra det framför mig. Det är för mig bara inget jag vill se. Jag ger mig ju inte direkt ut på korståg för att förinta alla bögar.

Lägger ner nu va? ^_^

Det är bra träning i självbehärskning att diskutera med en så trög person som du. Har suddat ut ett antal påbörjade meningar eftersom det skulle fallit under §1.3.

Om du inte ville diskutera ämnet, varför fortsatte du att göra det då?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Det är bra träning i självbehärskning att diskutera med en så trög person som du. Har suddat ut ett antal påbörjade meningar eftersom det skulle fallit under §1.3.

Om du inte ville diskutera ämnet, varför fortsatte du att göra det då?

Vadå trög?

nu får du väl ändå ge dig?

Har jag sagt att jag inte vill diskutera det? Jag undrade bara varför du tar upp det med mig så som du gör.

Och vad gäller dina utsuddade meningar: Skicka dom gärna i PM om de nu är så viktiga för din argumentation att det där är det enda du kan få ur dig :D

dibel: antog bara att han va stockholmare eftersom att jag sett honom skryta om droger osv. Är ju lite stockholmsaktigt.

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla bönder. :D

Ah jag vet. Sorry att jag är så bonnig o inte vill se två killar hångla framför mig men ändå inte har något emot att dom ligger med varandra bakom stängda dörrar.

Nu när jag tänker efter gillar jag ju faktiskt inte att se några alls hångla framför mig egentligen.

Jag är nog asexuell.

Ber även om ursäkt om jag blandat in någon annan i det här genom att tro att det är The Dude som snackat droger och det egentligen var tex P-C.

kristna jävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah jag vet. Sorry att jag är så bonnig o inte vill se två killar hångla framför mig men ändå inte har något emot att dom ligger med varandra bakom stängda dörrar.

Nu när jag tänker efter gillar jag ju faktiskt inte att se några alls hångla framför mig egentligen.

Jag är nog asexuell.

Ber även om ursäkt om jag blandat in någon annan i det här genom att tro att det är The Dude som snackat droger och det egentligen var tex P-C.

kristna jävlar.

Tänk om alla homosexuella tycker det är "äckligt" när du hånglar med en tjej då? Antagligen gör dom inte det, utan respekterar din läggning. Vore det inte bra om du på samma sätt tolererar att dom öppet lever ut sin sexualitet? Har aldrig hört en homosexuell använda hetero som skällsord eller något liknande, så då är det väl på sin plats att dom också förtjänar den tolerans som dom ger oss?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk om alla homosexuella tycker det är "äckligt" när du hånglar med en tjej då? Antagligen gör dom inte det, utan respekterar din läggning. Vore det inte bra om du på samma sätt tolererar att dom öppet lever ut sin sexualitet? Har aldrig hört en homosexuell använda hetero som skällsord eller något liknande, så då är det väl på sin plats att dom också förtjänar den tolerans som dom ger oss?

Då får dom väl göra det? Jag skulle inte ta illa upp.

du förstår mig uppenbarligen inte heller. Jag springer inte fram o säger åt någon att lägga av. Jag tycker bara att det är obehagligt. och som sagt så insåg jag precis att jag även tycker det är obehagligt att se en kille o en tjej hångla framför mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då får dom väl göra det? Jag skulle inte ta illa upp.

du förstår mig uppenbarligen inte heller. Jag springer inte fram o säger åt någon att lägga av. Jag tycker bara att det är obehagligt. och som sagt så insåg jag precis att jag även tycker det är obehagligt att se en kille o en tjej hångla framför mig.

Min åsikt är iaf: tolerance is the way to go. Om det inte skadar någon dvs, som pedofili gör - sånt ska man inte vara tolerant mot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min åsikt är iaf: tolerance is the way to go. Om det inte skadar någon dvs, som pedofili gör - sånt ska man inte vara tolerant mot.

Jamen det är ju det som är så roligt med det här.

Jag tolererar det. Jag vill bara inte se det på samma sätt som att jag inte vill se mitt ex strula med någon mitt framför ögonen på mig.

O så kommer folk o skriver till mig som att jag sagt att jag vill utrota varenda bög. herregud.

Pedofili ska ALDRIG accepteras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen det är ju det som är så roligt med det här.

Jag tolererar det. Jag vill bara inte se det på samma sätt som att jag inte vill se mitt ex strula med någon mitt framför ögonen på mig.

O så kommer folk o skriver till mig som att jag sagt att jag vill utrota varenda bög. herregud.

Pedofili ska ALDRIG accepteras.

Förstår inte riktigt din liknelse... man vill ju inte se sitt ex hångla med någon då detta kan väcka gamla känslor, minnen eller svartsjuka. Är det verkligen av dessa anledningar du inte vill se två bögar hångla? Tror mer att du tycker att det är äckligt, eftersom du ändå accepterar lesbiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte riktigt din liknelse... man vill ju inte se sitt ex hångla med någon då detta kan väcka gamla känslor, minnen eller svartsjuka. Är det verkligen av dessa anledningar du inte vill se två bögar hångla? Tror mer att du tycker att det är äckligt, eftersom du ändå accepterar lesbiska.

Det väcker samma känsla men av olika anledning. Känslan av att det inte är som det ska.

Och som jag försökt att förklara i TVÅ posts på den här sidan. Jag insåg precis att jag inte vill se några hångla framför mig. SÅ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det väcker samma känsla men av olika anledning. Känslan av att det inte är som det ska.

Och som jag försökt att förklara i TVÅ posts på den här sidan. Jag insåg precis att jag inte vill se några hångla framför mig. SÅ.

Fast om man går tillbaka en sida så står det så här:

Det gäller bögar, Gizmo och hans gelikar, folk som älskar med frukter, äter bajs eller annat vidrigt och så vidare. Lesbiska har jag oftast inget emot. Vet inte varför och tänker inte förstöra det med att tänka efter på varför det är så heller :D

Så något med bögar är det ju ändå. Eller så ändrade du åsikt väldigt snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Sorry, är bara ovan vid att folk förespråkar åsikter som dom inte ens har tänkt igenom.

Nu va det ju inte så mycket om just den åsikten så jag tycker det är lite larvigt av dig att hänga upp sig på det :D

Lebbar klarar jag nog bara av i porrfilm. Annars vill jag inte se det heller. där har du det genomtänkta gullet ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: The Dude är inte stockholmare, han är från Öland. Har för mig att han är uppvuxen i ett kristet kollektiv vilket möjligtvis kan förklara hans rebelliska ton och syn på samhället.

Osäker på om det där var ett skämt men för att bringa klarhet i frågan om min bakgrund så kan jag meddela att jag inte är uppvuxen i ett kristet kollektiv. Varken jag eller någon i min familj är eller har varit religiösa. Men jag är från Kalmar och Öland ja och vi har en del bönder där...

Vadå trög?

nu får du väl ändå ge dig?

Har jag sagt att jag inte vill diskutera det? Jag undrade bara varför du tar upp det med mig så som du gör.

Och vad gäller dina utsuddade meningar: Skicka dom gärna i PM om de nu är så viktiga för din argumentation att det där är det enda du kan få ur dig ^_^

dibel: antog bara att han va stockholmare eftersom att jag sett honom skryta om droger osv. Är ju lite stockholmsaktigt.

Du vägrar förstå det man skriver, oerhört frustrerande...

Att du sen påstår att det enda jag kan få ur mig är förolämpningar, när du själv kallar mig bög, kristna jävlar, "F-U" osv, är ju bara ynkligt. "Skicka dom gärna i PM", den är skön också. Ungefär som "yeah, men kom hit då!" fast på ett forum.

I see, det var lite dit jag ville komma med denna tråd. När ska vi acceptera pedofilen som en del av vårt toleranta upplysta samhälle, istället för att betrakta den som en psykiskt störd paria? Majoriteten, enligt denna undersökning, tillhör ju fortfarande de (få :D ) konservativa och jag är förvånad att du inte ställer dig på "peddosidan". Speciellt i åtanke om att du tidigare uttryck zoofili som en läggning, men sedan i denna tråd avfärdat pedofili som sådan. Du hänvisade till ett "definierat begrepp" vilket jag (felaktigt?) antog var DSM-delen om parafili. Därav min antydan om att du såg zoofili (inkluderat användaren GiZmo) som en psykisk störning.

Du missuppfattar medvetet mina poänger va? Det var heteronormativitet jag skrev var konservativt, och det innebär inte att det är okej att ligga med barn.

Jag är på peddosidan på ett sätt, jag tycker hatet mot pedofiler är hemskt eftersom det inte är ett aktivt val personerna gör när de tänder på barn. Det är lagligt och enligt mig helt okej att fantisera om det man går igång på, även barn. Av anledningar som redan är presenterade är det däremot, och ska det fortsätta vara, strängt olagligt att ha sex med någon som är under 15.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Osäker på om det där var ett skämt men för att bringa klarhet i frågan om min bakgrund så kan jag meddela att jag inte är uppvuxen i ett kristet kollektiv. Varken jag eller någon i min familj är eller har varit religiösa. Men jag är från Kalmar och Öland ja och vi har en del bönder där...

Mitt misstag, det var någon annan som jag hade missuppfattat som dig.

1* Du missuppfattar medvetet mina poänger va? Det var heteronormativitet jag skrev var konservativt, och det innebär inte att det är okej att ligga med barn.

2* Jag är på peddosidan på ett sätt, jag tycker hatet mot pedofiler är hemskt eftersom det inte är ett aktivt val personerna gör när de tänder på barn. Det är lagligt och enligt mig helt okej att fantisera om det man går igång på, även barn. Av anledningar som redan är presenterade är det däremot, och ska det fortsätta vara, strängt olagligt att ha sex med någon som är under 15.

1* Vilka poänger? De där du medvetet undgår att svara på frågor, eftersom inkonsekvensen i din syn på pedofili och zoofili (även homofili) är så uppenbar? Ja, du får i din enfald tycka att heteronormativitet är konservativt, bonnigt, idiotiskt eller vad fan du nu vill kalla det. Däremot kan du aldrig ändra det faktum att heteronormativiteten, precis som diamanter, varar för evigt och jag tycker att det är fantastiskt kul att du försökte förmedla heteronormativitetens "död".

2* Skulle du inte tycka att det var förkastligt om man hade samma lagar om exempelvis homofiler, att de bara skulle få fantisera men inte utöva sin sexualitet/störning? Vilka är anledningarna, psykisk och fysisk skada, samt att man inte vet vad man gör när man inte är könsmogen? Det låter enligt mig som du är för diskriminering på grund av både sexuell läggning och ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt misstag, det var någon annan som jag hade missuppfattat som dig.

1* Vilka poänger? De där du medvetet undgår att svara på frågor, eftersom inkonsekvensen i din syn på pedofili och zoofili (även homofili) är så uppenbar? Ja, du får i din enfald tycka att heteronormativitet är konservativt, bonnigt, idiotiskt eller vad fan du nu vill kalla det. Däremot kan du aldrig ändra det faktum att heteronormativiteten, precis som diamanter, varar för evigt och jag tycker att det är fantastiskt kul att du försökte förmedla heteronormativitetens "död".

2* Skulle du inte tycka att det var förkastligt om man hade samma lagar om exempelvis homofiler, att de bara skulle få fantisera men inte utöva sin sexualitet/störning? Vilka är anledningarna, psykisk och fysisk skada, samt att man inte vet vad man gör när man inte är könsmogen? Det låter enligt mig som du är för diskriminering på grund av både sexuell läggning och ålder.

1* Den missuppfattade poängen var det fetmarkerade. Jag skrev att det är konserativt med heteronormativitet, och trots att du vet att jag inte innefattar pedofili i sexuell läggning så tolkade du det som att jag gjorde det. Vilka frågor har jag inte svarat på?

"Norm, handlingsregel, påbud om hur man bör handla eller om hur något bör vara beskaffat eller organiserat." - NE. Det här kommer inte att gå att argumentera med dig eftersom du är en av de konservativa som helt enkelt tycker annorlunda, men jag kan ändå presentera fakta att heteronormen försvinner från samhället mer och mer, kyrkans acceptans av homovigslar är ett av de senare exemplen. När jag skrev att den var ute så överdrev jag lite, skulle man intervjua varje svensk skulle en stor andel fortfarande vara homofober men om man ser på utvecklingen så är kurvan på väg nedåt.

Heterosexualitet is forever, ja, men så även homosexualitet i en beskärd del av ca. 10%. Det är likadant i djurvärlden och alltså ingen vi har hittat på för att det är trendigt (Plaisir) :D

2* Jag är inte inkonsekvent någonstans. Ett brott kräver ett offer som tar skada. No victim no crime. Djursex är väl ett gränsfall eftersom det är svårt att veta om djuret tar skada eller trivs med det. När en pedofil straffas för att ha haft sex med barn, så går det inte under rubriceringen pedofili då det inte är pedofilin i sig som är olaglig, utan sexuellt utnyttjande av minderårig / våldtäkt. Ingen tar skada när män älskar män och kvinnor älskar kvinnor.

Att barn inte bör ha sex med vuxna är en global allmän vedertagen åsikt och du kan lika gärna googla själv om du vill ha reda på anledningar varför.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bra träning i självbehärskning att diskutera med en så trög person som du.

xD

---

Bl.a. den mirakulöse Jacker nedtecknade redan mina åsikter i trådfrågan.

Och beträffande den andra diskussionen: Med den tokroliga argumenteringen om att homosexualitet är en psykisk störning eftersom den försvårar möjligheterna att få barn (och jag skriver försvårar eftersom det egentligen inte är ett praktiskt hinder i dagens värld, med modern teknik och lite samarbete mellan homosexuella par av olika kön kan man komma långt) kan man också se bruket av kondomer och andra preventivmedel som något perverst och SJUKT - ja, såsom egentligen all sexuell aktivitet som inte företas i reproduktivt syfte. Sjukt! Har ni någon gång haft lite casual sex, go vänner? Ja, då rekommenderar jag att ni ringer till psykakuten omedelbums för ni är garanterat spritt språngande galna är jag rädd. Förspel, cunnilingus och onani lär vara sjukt och stört det också, för det leder ju inte till någon avkomma precis... Hur är det med bisexuella förresten? Är de också psykfall? Vad säger ni, ni som sitter inne med alla svaren på naturens gåtor och djupare mening? Jag menar, bisexualitet utesluter ju inte direkt fortplantning och det vet man ju hur promiskuösa alla bin är men samtidigt strider det delvis mot naturen och är ju inte något man vill se framför sig, om man säger så... Mmm, lite svårt det där... Men ja, det är kanske bäst att vi också inkluderar dem i gruppen "psykiskt störda", för säkerhets skull liksom - om inte annat är det är ju förbannat skumt, onormalt, äckligt och framförallt sjukt att ens komma på tanken att älska människor som råkar vara av ens eget kön! Usch! Och att vara tvungen att se det framför sig! Fy jäsingen alltså! Det är nästan värre än att tvingas se alla ohyfsade kepsbönder driva omkring på gator och internät!

Jävla bögar, de kommer och knullar sönder arslet på ALLA heteron! Snart vågar man inte gå ut på stan utan buttplug och kodlåsförsedda kalsipper!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

xD

---

Bl.a. den mirakulöse Jacker nedtecknade redan mina åsikter i trådfrågan.

Och beträffande den andra diskussionen: Med den tokroliga argumenteringen om att homosexualitet är en psykisk störning eftersom den försvårar möjligheterna att få barn (och jag skriver försvårar eftersom det egentligen inte är ett praktiskt hinder i dagens värld, med modern teknik och lite samarbete mellan homosexuella par av olika kön kan man komma långt) kan man också se bruket av kondomer och andra preventivmedel som något perverst och SJUKT - ja, såsom egentligen all sexuell aktivitet som inte företas i reproduktivt syfte. Sjukt! Har ni någon gång haft lite casual sex, go vänner? Ja, då rekommenderar jag att ni ringer till psykakuten omedelbums för ni är garanterat spritt språngande galna är jag rädd. Förspel, cunnilingus och onani lär vara sjukt och stört det också, för det leder ju inte till någon avkomma precis... Hur är det med bisexuella förresten? Är de också psykfall? Vad säger ni, ni som sitter inne med alla svaren på naturens gåtor och djupare mening? Jag menar, bisexualitet utesluter ju inte direkt fortplantning och det vet man ju hur promiskuösa alla bin är men samtidigt strider det delvis mot naturen och är ju inte något man vill se framför sig, om man säger så... Mmm, lite svårt det där... Men ja, det är kanske bäst att vi också inkluderar dem i gruppen "psykiskt störda", för säkerhets skull liksom - om inte annat är det är ju förbannat skumt, onormalt, äckligt och framförallt sjukt att ens komma på tanken att älska människor som råkar vara av ens eget kön! Usch! Och att vara tvungen att se det framför sig! Fy jäsingen alltså! Det är nästan värre än att tvingas se alla ohyfsade kepsbönder driva omkring på gator och internät!

Jävla bögar, de kommer och knullar sönder arslet på ALLA heteron! Snart vågar man inte gå ut på stan utan buttplug och kodlåsförsedda kalsipper!

haha.. Underbart skrivet :D

Gav mig en rejäl tankeställare. antar att min grundinställning till det här beror på att det inte riktigt är något jag tänker massor på ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka frågor har jag inte svarat på?

Vilka innefattar du i "vi"?

Du hänvisade till ett begrepp som "vi" har definierat, jag undrade vilka du menade. Jag lägger till en fråga, vad är det definierade begreppet? (Jag nämnde tidigare DSM:s del om parafili, vilket du varken bekräftade eller dementerade)

En till fråga. Om ett barn inte tar skada av en sexuell relation med en vuxen, tycker du då att det ska vara lagligt?

En till du inte har svarat på. Tänk på no victim no crime.

Respekterar du pedofili också? Tycker du att pedofili är en psykisk störning?

Två obesvarade frågor med relevans till tråden.

Haha, spot on. Ja, alla som åtrår sig sådant du nämner är psykiskt störda, med undantag onani/runkning (endast killar) där kravet är att det är i hygiensyfte. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...