Jump to content

Din Top 10 PS3 Spel!


Logiken
 Share

Recommended Posts

Sitter här och väntar på att mitt Playstation ska komma till våran postbyrå. :)

Jag beställde ett Playstation 3 (120 GB) och GTA IV för endast 3000:- Riktigt kap.

Jag skulle vilja ha lite spel tips att köpa i framtiden till mitt PS3.

Så jag frågar er!

Vilka spel till Playstation 3 gillar ni starkast?

Skriv gärna en liten beskrivning till spelet/spelen, men det är helt valfritt.

Redigerad av Logiken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men att kalla dem ps3 spel är väll lite att ta i.

Kalla dem helt enkelt spel till PS3

Hahaha! :)

Jösses, det är ju bra mycket smidigare att säga PS3-spel än spel till PS3.

Dessutom, oavsett vad du tycker så är Oblivion ett PS3-spel, det är även ett XBOX-spel och ett PC-spel. Bara för att det finns till andra konsoler och enheter så kan man inte sluta att kalla det för ett PS3-spel.

Om jag säger att jag ska köpa ett PS3-spel så fattar väl alla i hela världen - kanske förutom du då - att jag syftar på att jag ska köpa ett spel till mitt PS3 och att det just inte behöver vara PS3-exklusivt bara för att jag kallade det för ett PS3-spel.

Likaså så tror jag att hela forumet fattade vad Logiken menade med "Din Top 10 PS3 Spel!", han ville att alla skulle lista sin top 10 bland spel som finns till PS3, oavsett om de är PS3-exklusiva eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! :(

Jösses, det är ju bra mycket smidigare att säga PS3-spel än spel till PS3.

Dessutom, oavsett vad du tycker så är Oblivion ett PS3-spel, det är även ett XBOX-spel och ett PC-spel. Bara för att det finns till andra konsoler och enheter så kan man inte sluta att kalla det för ett PS3-spel.

Om jag säger att jag ska köpa ett PS3-spel så fattar väl alla i hela världen - kanske förutom du då - att jag syftar på att jag ska köpa ett spel till mitt PS3 och att det just inte behöver vara PS3-exklusivt bara för att jag kallade det för ett PS3-spel.

Likaså så tror jag att hela forumet fattade vad Logiken menade med "Din Top 10 PS3 Spel!", han ville att alla skulle lista sin top 10 bland spel som finns till PS3, oavsett om de är PS3-exklusiva eller inte.

Jag menade bara att det fanns ett klart vettigare sett att fråga efter en 10-bästa spel lista.

Aja, nu lämnar jag tråden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...