VickeX Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Någon som längtar till detta spel? Har under de senaste månaderna alltid vetat någon stans bak i huvudet att detta spelet och Split Second var på gång och att de säkert skulle vara helt okej... Nu kom jag in i betan och testade lite igår... SHIT.. Riktigt kul. Blir nog ett köp! Någon annan som har betan (360)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 inte så stort fan av racing spel men av det jag testade så var det rätt så roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 inte så stort fan av racing spel men av det jag testade så var det rätt så roligt Bra intensivt iaf, när man blir jagad av en shunt, om man inte har något vapen mot dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 (redigerad) Ni som har Xbox 360 så har jag en Beta nyckel trodde först det var till PC betan men så var det inte. Först till kvarn får min beta key. EDIT: Beta keyn borta en annan fick den nu. Redigerad 9 mars, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jag spelade lite med VickeX häromdagen och det är ett riktigt kul spel, det påminner lite om Rumbel Racing till PS2. Det enda irriterande i Blur är att tiden över hur lång tid spelet har hållit på tar upp för mycket plats på skärmen, tiden har faktiskt större yta på skärmen än placeringen. FakeEdit: Min förklaring är inte den bästa men whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Om man kollar bilder på Blur så på minner det lite om ett spel till PC för väldans många år sen där man körde konstiga bilar och plockade upp olika krafter och sköt iväg på andra tror man åkte på konstiga banor dock kommer jag inte ihåg vad spelet heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jag spelade lite med VickeX häromdagen och det är ett riktigt kul spel, det påminner lite om Rumbel Racing till PS2. Det enda irriterande i Blur är att tiden över hur lång tid spelet har hållit på tar upp för mycket plats på skärmen, tiden har faktiskt större yta på skärmen än placeringen. FakeEdit: Min förklaring är inte den bästa men whatever. Det har jag inte märkt eller stört mig på över huvud taget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Det har jag inte märkt eller stört mig på över huvud taget... Jag stör mig inte speciellt mycket på det. Jag tycker bara att det är ett konstigt designval. Är det någon mer än jag och Vicke som har betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jag stör mig inte speciellt mycket på det. Jag tycker bara att det är ett konstigt designval. Är det någon mer än jag och Vicke som har betan? Undrar jag också... Spela lite nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Ser kickass ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Fick precis ett mail med 3st Blur Beta Demo-koder... Någon som vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Fick precis ett mail med 3st Blur Beta Demo-koder... Någon som vill ha? Gieb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Gieb. 360 you know? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 360 you know? I has. gieb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Fick precis ett mail med 3st Blur Beta Demo-koder... Någon som vill ha? plz maestro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Fick precis ett mail med 3st Blur Beta Demo-koder... Någon som vill ha? I can has? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 I can has? Aww Sorryxs... Har slut nu. :/ Håll utkik efter Mordos och Flaskan, och överallt annars på internet också... Verkar som om man signat upp till betan och kört lite, eller signat upp och skriver lite på forumet så får man 3st koder... Så håll ögonen öppna så kommer nog någon chans att få en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Varför ingen beta till PS3? Fuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Jag ska börja spela nu, återkommer då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Duppelpost men ändå. HELSVETTE VAD ROLIGT DET VAR! Tog ett tag innan jag fattade var alla Power-Ups gjorde men sen så var det grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts