Jump to content

Blur


VickeX
 Share

Recommended Posts

Fick en kod för ex-antal veckor sedan (till 360) som jag då inte har någon användning av, har försökt att ge bort den till några människor men ingen vill testa Blur. Så, chansen är stor att den fortfarande gäller.

Först till kvarn.

4DM6-ZCEC-FMKC-6ERX

Vidare instruktioner:

Här kommer din nyckel till betatestningen av Blur på Xbox 360. För att aktivera betan och få tillgång till Xbox Live Gold under 48 timmar surfar du till den här adressen - www.blurgame.com/beta - och följer instruktionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Skrivet (redigerad)

Någon som har spelet? Har själv varit osäker på om jag ska skaffa det, men nu när det var 100kr billigare på Game (499kr) så slog jag till.

Edit: Game.se alltså. Har beställt det, så det kommer väl på fredag kanske. :D

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har spelet? Har själv varit osäker på om jag ska skaffa det, men nu när det var 100kr billigare på Game (499kr) så slog jag till.

Edit: Game.se alltså. Har beställt det, så det kommer väl på fredag kanske. :D

Jag vill köpa det, trots min negativ kommentar ett inlägg upp. Men jag har för mycket att spela just nu, "måste" spela Sam and Max, Alan Wake, Gears of War 2, Batman:AA och RE5... Vad jag vill komma fram till är, vet du hur länge till det är så billigt på Game för om det är samma pris om en månad då slår jag nog till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag vill köpa det, trots min negativ kommentar ett inlägg upp. Men jag har för mycket att spela just nu, "måste" spela Sam and Max, Alan Wake, Gears of War 2, Batman:AA och RE5... Vad jag vill komma fram till är, vet du hur länge till det är så billigt på Game för om det är samma pris om en månad då slår jag nog till.

En vecka bara, tror jag.

Edit:

blur2_1172730_0.png

blur1_1172730_1.png

Fint att man hade fått det i brevlådan då man kom hem från "skolavslutningen". :D Chill in hiss!

Riktigt nice är det också. Har inte hunnit köra så jättemycket, men än så länge iaf är det inte så som vissa spel är, att demot/betan är mycket bättre än spelet i sig. Här är det nästan så att spelet redan känns mycket bättre än vad det var innan, och det var ju långt ifrån dåligt. :)

Ska bli kul att få ranka upp lite mer i multiplayer och köra lite mer single player. Single player-delen är faktiskit inte alls dålig heller! Riktigt kul, med lite olika typer av race och så. KÖP, Grumpy! :)

Btw. Älska Game. Dom gör på något sätt så att jag alltid får spelen de skickar dagen efter de skickar dom. Kanske för er runt om stockholm så är det inte speciellt konstigt, men det har tidigare på andra butiker alltid tagit två dagar från det att dem skickat saker till att jag fått dom. Så grymt plus på Game för det. Möjligt att jag börjar handla mycket där nu. ^_^

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...