Jump to content

Blur


VickeX
 Share

Recommended Posts

post_1160448_0.jpg

Någon som längtar till detta spel?

Har under de senaste månaderna alltid vetat någon stans bak i huvudet att detta spelet och Split Second var på gång och att de säkert skulle vara helt okej... Nu kom jag in i betan och testade lite igår... SHIT.. Riktigt kul. Blir nog ett köp!

Någon annan som har betan (360)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade lite med VickeX häromdagen och det är ett riktigt kul spel, det påminner lite om Rumbel Racing till PS2. Det enda irriterande i Blur är att tiden över hur lång tid spelet har hållit på tar upp för mycket plats på skärmen, tiden har faktiskt större yta på skärmen än placeringen.

FakeEdit: Min förklaring är inte den bästa men whatever. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade lite med VickeX häromdagen och det är ett riktigt kul spel, det påminner lite om Rumbel Racing till PS2. Det enda irriterande i Blur är att tiden över hur lång tid spelet har hållit på tar upp för mycket plats på skärmen, tiden har faktiskt större yta på skärmen än placeringen.

FakeEdit: Min förklaring är inte den bästa men whatever. :o

Det har jag inte märkt eller stört mig på över huvud taget... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I can has?

Aww Sorryxs... Har slut nu. :/

Håll utkik efter Mordos och Flaskan, och överallt annars på internet också...

Verkar som om man signat upp till betan och kört lite, eller signat upp och skriver lite på forumet så får man 3st koder... Så håll ögonen öppna så kommer nog någon chans att få en. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...