Jump to content

Need some... Speltips!


I lol
 Share

Recommended Posts

Killchain är ett väldigt roligt spel!

Man är en assassin som inte använder vapen, utan man får lita på sin kraft att stanna tiden. Genom att trycka på Y(xbox360 versionen, vet inte ps3) så går alla folk i slow-motion i ca 3 sekunder för att sedan stanna upp helt. Nu börjar det roliga, du ska flytta om saker som du ser och med hjälp av att ändra så mycket som möjligt så ska du få ditt mål att dö. Efter att ha ställt om saker(t.ex. flygande knivar, bananskal osv) så tar du upp tiden igen för att se allt kaos du skapat.

På t.ex. nivå 15 ska du döda en person som är 3 mil ifrån dig genom att spränga hans TV medan han kollar på golf

EDIT: Oj såg att du sökte efter PC spel.. annars finns ju fallout 3 och dragon age. Ett spel som jag inte har kört fast verkar intressant är ju Divinty 2. Den har fått lite negativa reviews men värt att testa iallafall!

Medieval total war 2 borde du också testa! £

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killchain är ett väldigt roligt spel!

Man är en assassin som inte använder vapen, utan man får lita på sin kraft att stanna tiden. Genom att trycka på Y(xbox360 versionen, vet inte ps3) så går alla folk i slow-motion i ca 3 sekunder för att sedan stanna upp helt. Nu börjar det roliga, du ska flytta om saker som du ser och med hjälp av att ändra så mycket som möjligt så ska du få ditt mål att dö. Efter att ha ställt om saker(t.ex. flygande knivar, bananskal osv) så tar du upp tiden igen för att se allt kaos du skapat.

På t.ex. nivå 15 ska du döda en person som är 3 mil ifrån dig genom att spränga hans TV medan han kollar på golf

Vad är det för spel egentligen? Hittar ingen som helst information om det.

Kom till ett forum där någon frågade om spelet fanns på riktigt men någon svarade att det var fake. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killchain är ett väldigt roligt spel!

Man är en assassin som inte använder vapen, utan man får lita på sin kraft att stanna tiden. Genom att trycka på Y(xbox360 versionen, vet inte ps3) så går alla folk i slow-motion i ca 3 sekunder för att sedan stanna upp helt. Nu börjar det roliga, du ska flytta om saker som du ser och med hjälp av att ändra så mycket som möjligt så ska du få ditt mål att dö. Efter att ha ställt om saker(t.ex. flygande knivar, bananskal osv) så tar du upp tiden igen för att se allt kaos du skapat.

På t.ex. nivå 15 ska du döda en person som är 3 mil ifrån dig genom att spränga hans TV medan han kollar på golf

EDIT: Oj såg att du sökte efter PC spel.. annars finns ju fallout 3 och dragon age. Ett spel som jag inte har kört fast verkar intressant är ju Divinty 2. Den har fått lite negativa reviews men värt att testa iallafall!

Medieval total war 2 borde du också testa! £

http://forums.n4g.com/tm.aspx?m=616121

:P

Oh, du Pixie..

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Men era... Smurfar! :D

Är bioshock bra? Sci-fi faller inte riktigt mig i smak :confused: Fallout 3 var okej, eftersom det var mer eller mindre hybrid mellan sci-fi & older days.

Hur är det med Alan Wake, när släpps det? Onödigt jag frågar eftersom jag kommer att google, men whatever. :whistling:

edit: men tack som fan Microsoft! Först skaffar man ert jäfla Windows 7 så man skall kunna köra DX11 och nu släpper ni inte några spel

till ert jäfla windows 7 :confused:

R.I.P. 00:20 31-03-2010 min dröm om Alan Wake på pc.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men era... Smurfar! :P

Är bioshock bra? Sci-fi faller inte riktigt mig i smak :( Fallout 3 var okej, eftersom det var mer eller mindre hybrid mellan sci-fi & older days.

Hur är det med Alan Wake, när släpps det? Onödigt jag frågar eftersom jag kommer att google, men whatever. :D

edit: men tack som fan Microsoft! Först skaffar man ert jäfla Windows 7 så man skall kunna köra DX11 och nu släpper ni inte några spel

till ert jäfla windows 7 :P

R.I.P. 00:20 31-03-2010 min dröm om Alan Wake på pc.

Vi alla vet att M$ vill mjölka folk. Men men efter nåt år/månader så kanske vi får se en AW release till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar den här tråden eftersom jag känner att det kanske är onödigt att dra upp en ny.

Jag undrar bara om det finns något kul WWII spel ute? FPS då.

Gärna något som fortfarande är populärt online.

Har Red orchestra, så det behöver ni inte tipsa om.

Brothers in arms: Hell's highway. Grymt FPS-WW2-thing. Storyn, karaktärerna, gore, taktik, grafik. Billigt, dessutom. Du har inte kvar ditt PS3 va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...