Jump to content

Eniros skattjakt.


Vice.
 Share

Recommended Posts

http://www.eniro.se/skattjakten/

http://kartor.eniro.se/m/MSiCc

Eniro har ju en skattjakt nu, där man skall hitta 0.5kg rent guld.

Jag kommer fastnar på andra plattsen. Jag skriver in kordenaterna och kommer till en mörk platts där det finns en skylt åty häöpger som säger "framåt framåt"!? Sen kommer jag inte längre. =/

Har ni kommit längre? Jag delar guldet med er om ni hjälper mig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klicka på Kartor i menyn längst upp.

Jo, testade där och det ger mig bara "Det finns inga träffar innanför kartutsnittet. Zooma ut eller förändra dina sökvillkor i formuläret." så jag antog det var en annan sökruta. So, jag har ju rätt cords.. är det fel på mellanrummet, kommatecknet eller ska det vara punkt?

*edit*

svårt att testa jävla pantskalle. Löste sig. Till andra, det är punkter inte kommatecken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade hela som finns tillgänglig idag. NI vet filmklippet, han säger ju någon obetydligt i slutet och det spelade jag upp baklänges, han säger corsemen eller något liknande.

Precis. När jag följde hans "På-spåret"-ledtrådar så förstod jag det som om det var i mora... Vasaloppet går av första söndagen i mars varje år... Och det han sa baklänges tyckte jag lät som "Korvsmån".. Haha. Corsemaun isf, kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis. När jag följde hans "På-spåret"-ledtrådar så förstod jag det som om det var i mora... Vasaloppet går av första söndagen i mars varje år... Och det han sa baklänges tyckte jag lät som "Korvsmån".. Haha. Corsemaun isf, kanske...

Han säger ju att söka vart denna person är begraven så du vet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom till

Uppsala Domkyrka

på egen hand men inte längre. Åkte runt hela

kyrkan

och letade efter ett antilophuvud men icke! Är jag på helt fel plats eller?

Btw, är det jag som behöver starkare glasögon och hörapparat, eller är det Hoa-Hoa Dahlgren som spelar "dvärgen"?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...