Jump to content

Unik kraft


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Styra föremål med tanken. För då kan man ju flyga på köpet. :mf_doof:

Om man väljer "kraften att styra rumtiden" får man nog dom flesta krafterna på köpet? Fast det kanske är emot reglerna.

Jag har funderat lite på den där... Jag antar att du menar att du ställer dig på en platta och sedan får plattan att sväva? Skulle det inte bli lite som att ställa sig på en platta och sedan försöka lyfta plattan? D v s omöjligt? :naughty:

Denna frågan har alltid varit enkel för mig - samma kraft som Hiro i Heroes. Teleport + tidsförflyttning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat lite på den där... Jag antar att du menar att du ställer dig på en platta och sedan får plattan att sväva? Skulle det inte bli lite som att ställa sig på en platta och sedan försöka lyfta plattan? D v s omöjligt? :mf_doof:

Denna frågan har alltid varit enkel för mig - samma kraft som Hiro i Heroes. Teleport + tidsförflyttning.

Nja, men om man räknar sig själv som ett föremål, kan man ju flytta sig själv lika lätt som man flyttar en sten. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tro mig, det funkar inte i verkligheten. Om du tänker jobba resten av ditt liv får du problem när du, trots att du känner dig/ser ung ut eftersom du kommer att tvingas att gå i pension. Förr eller senare tar pengarna slut. Evig ungdom funkar bara om andra vet att du har det, och om de vet det kommer hotbilden mot dig öka eftersom folk kommer vara intresserade eller avundsjuka. Forskare kommer vilja ta reda på vad som gör dig odödlig och kommer antagligen vilja dissikera dig. Vanligt folk kanske kommer se dig som en kändis, men annat folk kanske vill ta ditt liv för att du är speciell, precis som hotbilden är större för t.ex. Britney Spears än en vanlig Svensson. :mf_doof:

GLHF med att försöka döda mig. Jag är odödlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...