Jump to content

Kalsongfrågan


Frusciante
 Share

Recommended Posts

Imorse drog jag på mig långkalsonger då det var rätt kallt ute. Jag glömde dock att packa ner vanliga boxer-briefs till idrotten, så körde i bara shorts då (rätt skönt faktiskt).

Men senare blev mina kompisar chockade när de insåg att jag bara hade långkalsonger under jeansen. Min motivering var att det bara blir knövligt, och det är ju som att ha på sig dubbla boxers, vem fan har det? Dessutom får man mer frihet!

Så hur fan gör ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör alltid med dubbelt! Visst, långkalsonger är ju som ett par kalsonger men det känns ändå naket på något vis att inte ha vanliga kalsonger under. Dessutom så skulle det för mig vara mycket mer krångel eftersom att jag sover i kalsonger:

Gå upp, ta av mig vanliga kalsongerna och ta på mig långkalsongerna...Då är det ju mycket lättare att bara dra på sig långkalsongerna? :D

Det är så kul med massa nya roliga trådar! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör alltid med dubbelt! Visst, långkalsonger är ju som ett par kalsonger men det känns ändå naket på något vis att inte ha vanliga kalsonger under. Dessutom så skulle det för mig vara mycket mer krångel eftersom att jag sover i kalsonger:

Gå upp, ta av mig vanliga kalsongerna och ta på mig långkalsongerna...Då är det ju mycket lättare att bara dra på sig långkalsongerna? :D

Det är så kul med massa nya roliga trådar! :teehee:

Byter du inte på morgonen? Jag brukar sova i dom jag har på dagen, sen vaknar jag tar på mig lång eller nya vanliga kalsonger.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför använder ni inte långkalsonger? Går ni runt med täckbrallor på vintern istället? :D

Jag har långfillingar (plus vanliga fillingar under) från ungefär oktober till april.

"Kör utan" :P

Jag är alltid den där som alla vänder sig till och frågar "Fryser inte du, du har ju bara *** på dig!".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...